Szeptemberi újdonságok

by

2013.10.06.

Nem csak én, de Bendegúz (a macskánk) is kíváncsian bontott velem minden csomagot szeptemberben, amelyben az alábbi újdonságok rejtőztek. Úgy érzem lassan beszereztem mindent, ami vagy elfogyott, vagy a téli hónapokra (vagy a következő tavaszra ? :) ) felkészülve szükséges. (blush) Megérkezett végre, a várva várt Helena Rubinstein szempillaspirálom, amit egy ajándékcsomagban vásároltam, így egy "szemsminkeltávolító" (ha így hívják) is érkezett vele együtt. A csomagolás gyönyörű, de bevallom, engem a Balea kétfázisú lemosójára emlékeztet, amiről nincsenek túl jó emlékeim :-/ Egyelőre nem kiabálnám el, mert nem vettem komolyabban tesztelés alá, de coming soon.. A szempillaspirál is bőven tesztelés alatt áll, hamarosan érkeznek fotók, melyeken a szempillámon látható, nem csak a dobozában :-) A születésnapomra a legjobb barátnőmtől megkaptam az első L'occitane termékem, egy fantasztikus cseresznyevirág illatú testápoló formájában. Imááádom! A mindennapi esti miniwellnessem részévé vált. Elbűvölő tavasz illat, klassz hidratálás (de ebben a Caudalie-t nem tudja überleni), apró csillámok. A L'occitane mellett, végre az első Nuxe termékemet is a kezemben tarthatom, ami egy jázmin illatú arckrém. Nehezebb textúra, de ez ne tévesszen meg senkit, mert szinte azonnal beszívódik (vegyes esetén is) és egy kellemes, púderszerű, remekül hidratált érzés marad hátra. A vegyes bőröm miatt a T vonalam környékét azonban elkerülöm, mert esti használat során észrevettem, hogy az orromon egy vékony filmet képez. Ettől függetlenül fantasztikus terméknek találom. Egy új-régi klasszikus is beköltözött megint, mégpedig az Elizabeth Arden Eight Hour Cream. Kiszáradt területekre, de akár ajkakra is tökéletes! Favorit! Sosem használtam szemkörnyékápolót, de az utóbbi időben úgy döntöttem, jobb az elővigyázatosság és persze a kíváncsiság is nagy:-) Beszereztem a LIERAC egyik termékét. Nehezebb textúra, selymes végeredmény. Az ígéretét azonban nem váltotta be, miszerint mérsékli a sötétebb karikákat a szem alatt ,nálam sajnos nem... S végül, de nem utolsó sorban, jöjjön a dörgicsei Levendulavíz, amit a legutóbbi Tihany túránk alatt szereztem be. Eszméletlen megnyugtató illatával és hidratáló képességével! engem teljesen levett a lámbamról. Must have! 

Fotor01006130154.jpg

IMG_9183.jpg

IMG_9194.jpg

IMG_9198.jpg

IMG_9173.jpg

IMG_9192.jpg

IMG_9185.jpg

A posztot nem szponzorálták.

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr15553443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'