It's SALE time!

by

2014.09.02.

Az ember már azt hinné a leárazások lecsengtek, ami ruhanemű terén igaz is, de beauty terén szerencsére nem. :) Jó hírem van, a nagy beauty leárazások most tombolnak igazán! Miért írtam, hogy szerencsére? Az ajtóban áll az ősz és a hidegebb időjárás, amikor nem árt kicsit több figyelmet szentelni a bőr megfelelő hidratálására, legyen az arc, vagy épp test. Elkerülhető, a leginkább szállingózó hóesésre hasonlító elhalt hámsejtek távozása, például lábszárrészről... (ami nálam sajnos már 15 fok környékén jelentkezik..., a forró zuhanyzás átka) Ismerős?

A beauty leárazásokban az a jó, hogy nem feltétlen szezonális. Nyár végén, nem csak a nyáron kedvelt,- használatos termékek kerülnek leárazásra, hanem minden más is. Én teljesen bezsongtam! :) Igyekszem persze "minimál" szemléletemet, ez esetben is előtérebe helyezni, és tényleg csak a lényeges dolgokra koncentrálni. 

Összeszedtem nektek a szerintem legjobb "fogásokat", ahol a szállítási költség Mo.-ra ingyenes. Lessétek! <3

1. Caudalie Divinie Oil - A tökéletes hidratáláshoz (sok termék tesztelése után), mindenképp egy szárazolajat javasolnék. Ez a Caudalie olaj, "A csúcs" kategóriájában szerintem, de persze remek és imádnivaló alternatíva a Nuxe szárazolaja is.

2. OPI Take Ten Mini Kit - Imádom az OPI lakkokat! Használt már el valaki körömlakkot valaha, az utolsó cseppig ezen a planétán? Nos, én a napokban jöttem rá, hogy én még sosem. :) A normál kiszerelés egy pár év után a kukába landol, ezért úgy döntöttem mini kiszerelésekre szentelek csak pénzt a jövőben. Ez a 10-es mini paletta pont szuper lenne! (btw. Deborah Lippmann, Ciaté és Butter London termékek is leárazásban ) 

3. REN Sugar Body Polish - Ahhoz, hogy az elhalt száraz hámsejtektől teljes mértékben, gyorsan megszabaduljunk, a legjobb megoldás egy testradír. (Elképesztően puhává varázsolja a bőrt és egy fél életre elegendő a mennyiség.) Ha az minőségi, természetes összetevőkből készül, mint az alábbi REN, akkor pedig csak annyit mondok: We need this!

4. NARS Cosmetics Highlighting Blush- Satellite of Love - Már korábban említettem nektek, hogy mik az abszolút must have termékeim a NARS-tól, most, hogy már könnyen beszerezhetőek itthon is. Ez a highlighter és pirosító egyben, egyszerűen mindenhez megy. Love, love, love! 

5. Caudalie Vinoperfect Day Perfecting Fluid - Ódákat zengtem már Nektek erről a színezett primer, bőrtökéletesítő kencéről. Imádni fogjátok ősszel, télen, nyáron, tavasszal! MINDIG! :-) (Btw épp a kultikus Beauty Elixir is leárazásban)

További folyamatos leárazások ITT, ITT és ITT is elérhetőek (szintén szállítási ktg nélkül Mo-ra), érdemes körbelesni!

sale_must_have.jpg

Kollázs: Enn

Fotók: Pinterest


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr146654315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'