EVE LOM miracle

by

2014.09.09.

Amikor anno kaptam egy termékmintát egy feelunique -os rendelésem során, nem tulajdonítottam nagy jelentőséget az EVE LOM feliratú fehér zacskónak. Bevallom, nem "kedvelem" különösebben a termékmintákat a zacskós kiszerelésben, s valahogy mindig valahol a fürdő legmélyebb pontján landolnak és telelnek át, majd a kukába vándorolnak.  Igyekszem összeszedni magama e téren, mert tulajdonképpen igencsak jó dolog ez.

Az EVE LOM termékmintával azért nem történt meg ez a "dráma", mert a klassz, minimál csomagolás felkeltette az érdeklődésem, így utánaolvastam kicsit. Nos, nemzetközi oldalak ódákat zengenek erről a tisztító balzsamról. Ő lenne "A" tisztító balzsamok tisztító balzsama, szóval... Let's see! A mintához kaptam egy helyes kis leírást és egy nagy gézlapot. Az illat, egyszerűen mesés, természetes, leginkább a kamilla dominál benne. Imádat! Állaga sűrű, mézszerű. A leírás szerint cselekedtem, egy kisebb mennyiséget felmelegítettem  a kezemben, majd felvittem a száraz arcbőrre masszírozó mozdulatokkal (szuper videók róla ERRE), akárcsak egy kis szeánsz. Majd a gézlapot meleg vízbe áztattam, alaposan kinyomkodtam és a meleg kendőt az arcomra fektettem egymás után 3x (10 msp) , hogy kinyissam a pórusokat. Ezt követően letöröltem vele arcom, minden szennyeződést eltávolítva arcomról.  Majd hideg vízbe áztattam, ismét jól kinyomkodtam és az arcomra helyeztem (10 msp, az alapos vizes öblítés után), hogy visszazárjam a pórusokat. Ezért (is) érdemes délután hazatérni a munkából. :-) Az arcbőröm hihetetlenül puhává és élettel telivé vált...! Egyszerűen csodás érzés, még nem volt hasonlóban részem, not jokeing... Talán a kozmetikusnál érez hasonlót az ember. Egy csodás miniwellnesshez, nyugalomterápiához tudnám hasonítani.

Az úgynevezett "cleansing balm", tisztító balzsam körülötti őrület már tombol külföldön. Rengeteg márka dobott egyet-egyet mostanában a piacra. Például a The Body Shop is, amit még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok rá. Teljesen "véletlenül" ez a cleansing balm is kamillán alapszik... :-) Igen..., az EVE LOM terméke óta tart az őrület. Az angol high-end márka volt az első a piacon, sikereit látva pedig folyamatosan jelennek meg más márkáknál is hasonló termékek.

Én maradok az eredetinél! Születésnapi kívánságaim egy része valóra vált, köztük ez is, így megkaptam a teljes kiszerelést, ami azóta is az éjjeli szekrényemen mellettem pihen, hogy mindig lássam. Hát, mit is mondhatnék, I'm badly in love again....

Ha a legjobb tisztító balzsamot keresitek, akkor be kell szereznetek ezt a kis csodát, fehér tégelyben! Egy nagyobb beruházásról van szó, de a terméket heti két alkalomnál többször nem szükséges használni. Egy mandulányi mennyiségre van szükség egy-egy alkalomhoz. Must try. ITT, ITT és ITT is beszerezhetitek,  szállítási költség nélkül.

IMG_7185.jpg

 

IMG_7187.jpg

 

Clipboard01_8.jpg

Fotók: Enn

Sketch: Hajdu Anett

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr116668815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'