"Boglárka" look

by

2015.04.16.

Ha április, akkor Bogláááááááááárka! A legszebb virágok egyike. Bájos szirmai és egyszerűsége lenyűgöz. Az alábbi sminkemet ez a csodás virág inspirálta. Egy könnyed, pasztell, tavaszi sminket szerettem volna hétköznapra. Hogyan készítettem el? 

Az arcomra alapként az By Terry Szérum-om került, ami pillanatok alatt friss, üde arcbőrt varázsol. A ajkak környékére és a problémásabb részekre a L'Oréal Skin Perfection BB krém került egy korrektor ecsettel. A szemhéjam teljes felületére a MAC Painterly Paint Pot-ból vittem fel. A felső szempillák tövébe a Catrice Khol Kajal szemceruzával húztam egy viszonylag vastag vonalat, enyhén cicásítva. Egy nagyon szép, lágy lilás-kék árnyalat, amibe azonnal beleszerettem. Pihe-puha ceruza, amivel nagyon könnyű dolgozni. És a színpaletta...., látnotok kell! A zöldet is imádom! A szempillákra a göndörítés után a Helena Rubinstein szempillaspirál került egy rétegben. A szemöldökökre egy Alverde ceruzát használtam. Az orcákra a majdnem feledésbe merült Chanel krémpirosítómat tettem fel, pedig mennyire imádom. Végül az ajkakra egy hosszantartó MAC árnyalatot használtam.

A végeredmény kissé gyermekded, de én ennek ellenére nagyon kedvelem. Mit szóltok?

img_9796.jpg

 

img_9782.jpg

 

 

output_d0ac6y.gif

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr347291737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'