Pink + yellow look

by

2015.07.10.

Hosszú idő után, nemrég vásároltam újra egy élénk színes felsőt. Nem jellemző rám amúgy... Általában fekete, fehér, bézs, szürke, sötétkék klasszikusokhoz nyúlok elsőként. Ez a szín viszont nagyon megfogott. Egyrészről azért, mert ez egy viszonylag ritka meleg tónusú pink, másrészről pedig azért, mert szerintem egy nagyon izgalmas kontrasztot képez szőkés-vörös hajjal, illetve világos bőrrel. 

A szín olyannyira magával ragadott, hogy minden áron szerettem volna, hogy a szín az ajkaimon egy erősebb árnyalatban visszaköszönjön. Persze ilyen színű rúzsom nincs, ezért úgy döntöttem összekeverek egy meleg és egy hideg árnyalatot. A Maybelline SuperStay hideg pinkben (Neverending Pink) tündöklő szuper tartós rúzsát kevertem, egy meleg narancsos pirossal (Jenna) a Bobbi Browntól. Imááádom ezt az árnyalatot! Vagyok annyira "vad", hogy simán a Bobbi Brown naracsos vörös árnylatával, és egy ugyanolyan piros espadrillával is kivittem a felsőt az utcára. Nos, ez a verzió legalább annyira tetszett mint az alábbi. 

Az arcomon a hőség miatt alapként csak az Aromatheraphy Associates mattító szérum, illetve a Caudalie Day Perfecting fluidot vittem fel. A szempillákat göndörítés után egy L'Oréal szempillaspirállal hangsúlyoztam. Az orcákra a pink rúzst tettem fel pöttyökben, majd azt a kezemmel eldolgoztam. Szeplők grátisz! ;-)

img_1227.jpg

 

 

img_1231.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr207602606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'