My favorite MAC lipsticks

by

2016.04.17.

Mindenki szereti őket, és mindenkinek van lassan egy minimum. Igen, a MAC rúzsokra gondolok. Jól emlékszem, amikor először beléptem anno a Váci utcában lévő MAC store-ba. Eksztázis...Totál bezsongtam és azt sem tudtam hirtelen lányos zavaromban, mihez nyúljak először. Másodszor viszont már igen.., persze, hogy a rúzsokhoz! Gyönyörű telt színek, amik matt és fényes változatai is mesések. Mindenkinek megvannak a saját kedvencei. Hogy melyek az abszolút favoritok nálam? Lessétek! <3

MAC Blankety Amplified

A leges-legszebb nude árnyalat (az én bőrtónusomhoz, ami alapvetően sárgás tónusú) amit valaha láttam. Csodás hétköznap, füstös szemhez, vagy csak úgy, tulajdonképpen bármikor! :-) ITT látható rajtam.

MAC Vegas Volt

Totál meg voltam őrülve egy korall árnyalatért. Minden áron be akartam szerezni, ezért rengeteget kerestem, kutattam az igazi árnyalatot. Minden infó amit találtam, a MAC egy bestselleréhez vezetett a Vegas Volt-hoz. Nem túl sárga, nem tú barna, mégis friss és tavaszi. Must have! ITT látható rajtam. 

MAC Retro Matte Relentlessly Red

A matt rúzsokat nem lehet nem szeretni. A legtartósabb, legintenzívebb árnyalatok általában ebben a textúrában elérhetők. Ez a szín pedig egy igazi retró csoda, ami a szó legjobb értelmében retró. Van akinél vörös, van akinél a pink árnyalatok kerülnek előtérbe a bőrtónustól függően. Egy igazi varázslat!! Imádom! Leginkább egy fehér egyszerű fiús pólóval, vagy kapucnis pulóverrel ;-) ITT és ITT látható rajtam.

MAC Diva

Vagy imádod, vagy utálod! Az igazi különc, amit tudni kell viselni. Csodás pl. akkor is, ha csak gyengén a gyűrűsujaddal lazán "felpöttyentgeted" az ajkakra. A legszebb azonban teljes intenzitásában. ITT és ITT is látható rajtam. 

MAC Rebel

A legszebb lila püspöklila amit valaha láttam. Divatszínnek tűnhet, szerintem azonban örök. Remekül mutat zöld szemekhez. ITT látható rajtam. 

MAC So Chaud

A leges-legelső MAC rúzsom, amivel a legtöbb bókot kaptam evör. Egy meleg paradicsompiros, amiben a narancs dominál. Remek sárgás bőrtónushoz. 

Nektek mik a kedvenc  MAC rúzsaitok és miért? 

 

p8300030.JPG

 

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr437951132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'