Tusfürdők a patikából

by

2013.06.20.

Tudni kell, hogy megszállottja vagyok a francia szépségápolási termékeknek. Még sosem voltam Franciaországban, de ha egyszer eljutok, valószínűleg órákat időzöm majd a patikákban, a jobbnál-jobb francia szépségápolási termékeket böngészve. Olyan "legendák" járják,  hogy a Paris Fashion Weekek ideje alatt a patikákat szó szerint kifosztják a szakmabeliek, hisz odakint sokkal olcsóbb minden termék. Néhány márkát már beszereztem, de azért még rengeteg van a palettán, amit ki szeretnék próbálni. Többek között a Darphint, a Decléort, az Embryolisset és még sorolhatnám holnapig...Ezúttal a Bioderma és a La Roche Posay két tusfürdőjét hasonlítottam össze. Nagyon száraz, érzékeny a bőröm, sajnos nem csak télen, hanem az év minden napján. Így két erre hivatott tusfürdőt próbáltam ki a két márkától. A Bioderma Atoderm tusfürdője nem volt akkor sajnos kisebb kiszerelésben, így megvásároltam a gigantikus méretet. Bár gazdaságos a kiszerelés és a termék egy klassz, tiszta illattal rendelkezik de bevallom őszintén én nagyon meguntam a doboz kiürüléséig. Körülbelül 1,5 hónapig volt elegendő, de ez az időszak éveknek tűnt. Állagra nem tért el semmilyen "átlagos" drogériában vásárolható tusfürdőtől. A bőrömet tusolás után puhábbnak és hidratáltabbnak éreztem, de sajnos kb. csak egy fél óráig. A La Roche Posay Lipikar Surgras tusfürdőből kisebb kiszerelést vásároltam, tanulva a korábbi "hibáimból". A tusfürdő állagra krémes, majdhogynem testápolóra hasonlít. A hidratáltság érzet ezzel a tusfürdővel sokkal inkább hosszan tartó. Ez az illat is visszafogott, tiszta, könnyű, megfér bármely parfüm mellett. Számomra egyértelmű favorit a La Roche Posay tusfürdője, amit többszöri újravásárlás után sem tudok megunni. Nektek melyik a kedvenc tusfürdőtök?

IMG_8030-001.jpg

IMG_8057-001.jpg

IMG_8039-001.jpg

IMG_8076.jpg

IMG_8066.jpg

IMG_8081.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr795371195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'