Sanctuary Spa favorites

by

2013.10.31.

Nem bírtam ki, hogy ne rendeljek valamit az angol Sancturay Spa termékek közül, miután elolvastam az egyik kedvenc német beautybloggerem Hanna-Foxycheeks bejegyzését róluk. Így hát körbenéztem, hogy szállítják-e egyáltalán Magyarországra és meglepetésemre ;-) ismét a Feelunique oldalán leltem ezekre a termékekre is ;-) Lévén egy híres angol spa /Sanctuary Spa Covent Garden/ termékeiről van szó.. A mindenkori kedvencekből választottam egy csomagot, hogy ne egy termék alapján alkossak véleményt. Gyönyörű csomagolásban érkezett a szett, ami tartalmazott egy testradírt, egy testápolót, egy habfürdőt és egy tusfürdőt. A termékek illata, egyszerűen fantasztikus, imádom! Fanyar, klasszikus illat, férfi szépségápolási termékek illatára hajaz, mégis nőiesnek mondanám. Tusolás után jó néhány órával is érezhető a bőrön. A tusfürdő és a testradír konzisztenciája hasonló, mindkettő egy zselés, kocsonyaszerű pempő, ami nagyon klassz érzés a bőrön. A tusfürdőben apró természetes olajokat tartalmazó kapszulák találhatók, melyek a bőrre való felvitel után, azonnal elolvadnak és ott fejtik ki jótékony hatásukat. A bőrradír egy izgalmas dolog... Valójában még sosem találkoztam ehhez hasonló, kíméletes termékkel. Mindig félve nyúlok utánuk a tusolóban, mert számomra kellemetlen és "fájdalmas" procedúra. Most azonban nem így volt.... A bőröm felfrissült és szuper puha lett! A testápoló kellemes, de a Caudalie kedvencemmel nem említhető egy napom. Nyilván nem, hisz most jön a legizgalmas rész, mégpedig az ára. Az alábbiakban látható négy termékért (mind 250 ml-es kiszerelés)összesen 5000 Ft-ot fizettem. Az ár érték arány zseniális! Én már gondolkodom a következő tesztalanyok megvásárlásán...;-)

IMG_9587-002.jpg

IMG_9573-001.jpg

IMG_9572-001.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr355603763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'