New in: Jewellery + beauty products

by

2014.09.04.

Eltelt az augusztus, konkrétan úgy tűnik az egész nyár. Valahogy olyan gyorsan ment, hogy még nem is kezdtem el igazán kiélvezni, de már vége is volt. Sebaj, rengeteg élménnyel gazdagodtam rövid idő alatt is. :-) Az egyik highlight nyári gyerek lévén, a születésnapom volt. Sok-sok wishlist érkezett a blogra, a legszebb ajándékok mégis a meglepetések. A legjobb barátnőmnek jár a "most beautiful present" award idén is <3, akitől egy gyönyörű gyűrűt kaptam ajándékba, ami egy fiatal tehetség Bori Bianka nevéhez köthető. Gyönyörű, letisztult, minimál ékszereket készí, mindképp érdemes hozzá belesni! Több infó erre--> Bori Bianka Jewellery Lab

Az imádott gyűrű mellett, egy áhított sötétlila cserepes kála tulajdonosa is lettem, amiről azóta sem tudom levenni a szemem. Ez a SZÍN egyszerűen lenyűgöző! A születésnapom, és egy várva-várt esküvői smink folytán, néhány beauty ajándékot is beszereztem. Mondhatni magamtól-magamnak és a menyasszonynak persze. :) 

A smink elkészítéséhez, mindenképp szükségem volt egy újabb MAC paintpotra. Bár imádom a már meglévőket, amikről már poszt is született ITT és ITT, most egy világos árnyalatra volt szükségem. Így bővült a repertoár az imádnivaló Painterly árnyalattal. Love, love, love! Emellett egy tartós, pink árnyalatú rúzst álmodtam meg a sminkhez, ezért az MAC pro Longwear-Overtime árnyalatát is beszereztem. Hogy bevetésre került-e a menyasszonyi sminkhez végül, hamarosan kiderül! :-) Stay tuned!

//Alkalmi, menyasszonyi sminkek készítését vállalom. Részletekért küldj egy e-mail az enntrance@gmail.com címre! <3//

IMG_7177.jpg

IMG_7175.jpg

IMG_7178.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr406668239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'