REN body balm for soft skin

by

2014.09.15.

Kezdődik... ! Ősz + hűvös idő = záporozó, elhalt hámsejtek a lábszáramon. Szörnyen hangzik, pedig még nincs is igazán hideg... Pont ezért, ez a legjobb időszak megállítani a gonoszt, még mielőtt teljesen elhatalmasodna. Arctisztító balzsamok világában már megtaláltam az igazit, amiről korábban be is számoltam a blogon, most azonban a body balm -ok világába merültem el jobban. A választék hatalmas, elég nehéz döntést hozni... A számomra fontos tényezők között szerepelt, hogy egy természetes alapú, szintetikus anyagoktól mentes termék legyen, aminek az érzékeny bőröm is örül.

Több külföldi review olvasása után, két favorit maradt a tarsolyban. Az egyik, egy csodás magyar high-end márkától az Omoroviczától, a Kristályos Arany Hámosító /Gold Sugar Scrub (amiről hamarosan többet), illetve a REN Guérande Salt Exfoliating Body Balm. A só és a cukor jótékony ereje között, most a só mellett döntöttem, de amint elfogy, az Omorovicza scrub kerül a bevásárlókocsimba, ez már biztos.

Az alábbi REN body balm, a number 1 a nemzetközi beauty oldalak listáján. Az egekig magasztalják, blogok és magazinok egyaránt. Beszereztem hát én is, és nem bántam meg. Száraz, vagy nedves bőrre is használható, az éppen igényelt "exfoliating" hatás függvényében. Az intenzívebb radírozáshoz, a még száraz bőrre kell felvinni, én ezt a verziót szoktam követni. 

A tégely belsejében egy vastag, fehér, sókristályokkal teli paszta lapul. Első ránézésre nem túl bizalomgerjesztő, de első szimatra már igen :-) Az illat igazán felfrissít, eukaliptuszos, üde és természetes. Pont erre vágytam! A testradír,-balzsam nem túl "durva" a sókristályok lévén, mégis klasszul elvégzi a dolgát. Itt még nem tér véget azonban a jó dolgok sora, ugyanis az egyik legjobban hidratáló tus alatti kence ez, amivel valaha dolgom volt. Szuper hidratált, selymes bőrt hagy maga után, a tusolást követően is! Imádat! Ha egy jó, testradírt ,-balzsamot kerestek Ti is, mindenképp próbáljátok ki. ITT, ITT és ITT is megvásárolható. (szállítási költség nélkül)

IMG_4597.jpg

 

IMG_4599.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr496609407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'