Wedding makeup essentials II.

by

2014.09.28.

Többen tudjátok már, hogy alkalmi és menyasszonyi sminkeket is készítek (érdeklődni itt enntrance@gmail.com). Akik pedig követnek az instagramon (enn_s) elcsíphették, hogy augusztus végén egy igazán különleges helyen, a Bródy House-ban sminkeltem egy gyönyörű menyasszonyt :-) Hamarosan werk és menyasszonyi fotók is érkeznek, de addig hadd mutassam meg nektek mit használtam a smink elkészítéséhez.

A moodboard elkészítése után, végül egy kicsit változott a koncepció. Az ajakhangsúlyos, romantikus smink helyett ugyanis egy modern szürke smokey eyes került a középpontba. 

Arc: Egy "dewy", egészségtől ragyogó arcbőrt szerettem volna, így alapozó helyett, a Caudalie Vinoperfect Sérumot vittem fel az arc teljes felületére. Ez a szérum csodákra képes..., de imádatomnak, már itt is részletesen hangot adtam. Ezt követően a (képen épp nem látható) bőrtökéletesítő Caudalie Day Perfecting Fluidot vittem fel, ami egy tartós, hidratált, selymes arcbőrt eredményezett. Korrektorként a szemek alá és a szükséges helyekre a Laura Mercier Secret Camouflage termékét használtam (legtartósabb korrektor ever) A T-vonalra pedig a MAC Mineralize kőpúdert használtam. (egy lehelletnyit)

Szemek: A MAC Paintpot-ot minden menyasszonyi sminknél használok. Imádom! Ezúttal a Painterly árnyalat került fel primerként. Füstös szemekhez egy Alverde palettát használtam, amiben a színek egészen decensen csillognak. A külső szemzughoz BeYou vízálló grafitszürke szemceruzát használtam, majd minden látható vonalat alaposan elsatíroztam. Szempillagöndörítés után az Astor Big Boom 24h vízálló szempillaspirálját használtam, amit szintén imádok! Dús, mégis szépen elválasztott mély fekete hosszú pillák érhetők el vele.

Ajkak: Nuxe Réve De Miel (a képen épp nem látható) ajakápolót még a sminkelés kezdetekor vittem fel. Eltávolítottam egy papírzsepi segítségével a maradékot, majd egy szuper tartós szájfényt használtam a L'Oréal Shine Caresse egy nude árnyalatát. Pirosítóként és highlihtként a Phylosphy palettát használtam. 

Clipboard02_2.jpg

IMG_7512.jpg

IMG_7514.jpg

IMG_7513.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr816695557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'