Weekly blues

by

2014.12.15.

Teljesen elfelejtettem, hogy a kék valójában milyen szép szín is. :-) Szerencse azonban, hogy a neszeszerembe lesve sok gyönyörűség emlékeztetett erre nemrég.  Jöjjenek ma az imádott kék szépségek.

1. La Roche Posay Lipikat Baume AP+ - Egy testápoló, amit a szuperérzékeny, száraz bőrömre találtak ki! Egy sűrű konzisztencia, ami most a "fűtési szezonban" pont tökéletes a bőrömnek. A csomagolás pedig <3 It's love!

2. ArtDeco szemhéjfesték - A legutóbbi Pixiboxomban lapult ez a kék miniégbolt. :-) Gyönyörű kék árnyalatok, épp elegendő fénylő pigmenttel. Akár egy csodaszép csillagos égbolt. Must have!

3. Omorovicza Kékgyémánt Esszencia - A szerencse mellém állt nemrég, nem csak azért mert megismerhettem a lenyűgöző Omorovicza termékeket ( ITT olvashattatok már róla), hanem azért is mert a legutóbbi sajtótájékoztatón én voltam az a szerencsés, aki ezt a csodás üveget hazavihette. Egy igazi kincs áll azóta a fürdőszobaszekrényemen, amit csak időnként használok, ha éppen különösen szép, sima, feszes, üde, életteli arcbőrre vágyom. Egy esszencia, ami teljesít minden kívánságot! (ami a bőrt illeti ;-) )

4. Francia ajakápoló sheavajjal - Korábban már említettem Nektek, hogy az Allee-ban Budapesten kaphatóak a görög Korres termékek, de valamiért nagyon régóta arra. Szabina a Szépséglabor blog szerzője (lessetek be hozzá <3) azonban eszembe juttatta újra, ezért betértem újra és gondoltam körbelesek milyen termékeket kínálnak még. Így találtam erre a francia ajakápolóra, ami nagy sheavajtartalma miatt, gyorsan rendbehozza a cserepes ajkakat. 

Notesz: Áeron <3

IMG_8554.jpg

IMG_8551.jpg

IMG_8552.jpg

IMG_8555.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr446935379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'