Charm of short hair

by

2013.11.18.

Éppen itt az ideje egy újabb frizura inspirációnak! Ezúttal a rövid hajakat kerestem-kutattam. A kedvenceket egy-egy olyan enteriőrrel párosítottam össze, melyekben el tudnám őket képzelni. (no és persze, melyekben én is szívesen mozognék..) Öt rövid hajú nő, öt hangulat! A rövid haj csinos, vagány, magabiztosságot sugall, kényelmes és kicsit sem unalmas! Ezt bizonyítja az alábbi négy kedvenc bájos fazon is. Nektek melyik a kedvencetek?

1..jpg

2..jpg

4..jpg

3..jpg

5..jpg

Kollázsok: Enn

Fotók: Pinterest


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr245642911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2013.11.18. 20:39:48

nagyon jók! különösen így az enteriőrökkel.
én időről időre levágatom a hajam "pumuklira", de most még nem gyűjtöttem elég erőt hozzá... lehet, hogy még pár évig hosszú marad...

:)
ági / iiiinspired

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'