San Francisco here we come...

by

2017.09.09.

A legutóbbi posztomban már megpendítettem Nektek, hogy hamarosan hosszabb útnak nézek elébe, nos pénteken San Francisco felé vesszük az irányt. Még nem jártam más kontinensen, így különösen izgatott vagyok. Nem hittem volna, hogy Amerika lesz az első, pláne azt nem, hogy egy ilyen különleges és inspiráló város mint San Francisco. Számomra új kultúra, hangulat, mentalitás, emberek , ételek, beauty élőben..., nem könyvekből, nem netről... Várom és eszeveszett kíváncsi vagyok! Beauty termékek tekintetében egy kisebb lista már bekészítve azok a termékek közül, amiket itthon kissé  nehézkes, vagy lehetetlen beszerezni. Egy biztos, a Sephora retteghet, - haha ;-) Csak annyit mondok Glossier, Bite, Tarte...

Hogy mit viszek magammal? Sok dolgot biztosan nem, mert inkább hazafelé "tömöm" meg a bőröndöm ;-), de ami biztos az az imádott Olympus PEN Epl7 fényképezőgépem, és a leges-legjobb útikönyvem a Lonely Planettől, illetve Guerlain legújabb matt Kiss-Kiss rúzsa, aminek a Zesty Orange árnyalata szerintem mesés melegebb alaptónusú bőrhöz. Ezen kívül pedig egy luxus parfüm is belopja magát a bőröndömbe és szívembe, ami nem más mint a Kilian Black Phantom illata. Mámorítóan csodás, étcsokis, karamellás, kávés, mandulás, édes fás illat... imádat!! Próbáljátok ki a Madison Parfümériában , ami úgy önmagában is egy inspiráció...!

Ha pedig kíváncsiak vagytok a San Francisco-i élményekre kövessetek az Instagramon, ahol ahogy tehetem vizuálisan "tudósítok" :-) Stay tuned! :-*

ui.: Aki járt már arra, minden tippnek örülök! :-)

p1010471.jpg

p1010476.jpg

p1010473.jpg

p1010478.jpg

Fotók: Enn with Olympus PEN EPL7


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr3412817948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'