Beauty from the US

by

2017.11.08.

Megszületett! A poszt ami váratott magára egy keveset, DE már itt :-) Az elmúlt napok igen csak sűrűre sikeredtek. Sok munka, de sok utazás is szerencsére :-)  Az őszi kaliforniai látogatás nem telhetett el úgy, hogy nem lesek be egy "igazi amerikai" Sephorába. Persze nem is én lettem volna, ha nem a kis előre készített listámmal lépem át a küszöböt :D Nem mintha sosem történt volna még velem impulzusvásárlás beauty fronton, de azért a beauty mennyországba felkészülten kellett bevonuljak. ;-) Szóval lényeg a lényeg beléptem, s pont az fogadott amit elképzeltem. Karnyújtásnyira végre a jobbnál-jobb igazán különleges beauty termékek. Nos, mit is mondhatnék...

Egyszerűen csak WOW! Hogy mi jött velem haza most? Lessétek!

Boscia sminkeltávolító olaj - Szerettem volna újra egy arctisztító olajat, mert EZT annyira imádtam. Valahogy nem találtam meg azóta az igazit.... A Boscia márkáról sokat olvastam már korábban, de valahogy nem fogott meg különösebben. Egészen addig, amíg ki nem próbáltam a boltba... OMG! Ez a mentás, kissé olajos sminklemosó egy álom! Alig van szükség egy fél pumpányira az egész arcom megtisztításához. Szuper gyengéd, de szuper hatékony is. Nem csípi és nem pirul be tőle az érzékeny bőröm. Imádom! Tipp: Mindig! nedvesítsétek be a vattakorongokat mielőtt ráteszitek az arctisztítótokat és nekiálltok a "dörzsölésnek".

Dr. Jart Ceramidin emulzióDr. Jart termékek ezeregyszer voltak már a virtuális bevásárlókocsimban, majd valahogy mindig sajnáltam kiadni értük azt a kisebb vagyont. Aki valaha kipróbálta az ismerőseim közül tündérmeséket dalolászott nekem minden termékükről. Nos a koreaiak, vagyis ez a márka tényleg tud valamit... Egy dollárt nem sajnálok amit otthagytam ezért a hidratáló emulzióért. Imádja a bőröm. Könnyed és szuper gyorsan beszívódik. A bőröm használat után megnyugszik és kivirul. A hatás pedig nem csak egy fél napig tart...

Becca first light primer - Egy lila! primer, amiről Anna (az esküvőjén is ezt használta pl)  ódákat zengett... Több sem kellett nekem, ki kellett próbáljam. Azt már tudtam, hogy highlighterben pl verhetetlenek, többek között Lisa Eldridge szerint is, aki évek óta esküszik rá. Bíztam benne, hogy a primer sem lehet rossz. Szeretem! Az imádott Caudalie Day Perfecting Fluidom után, talán ez az első olyan primer, amire azt mondanám, igazán megszerettem. Gyönyörűen kiegyenlíti a bőrfelszínt és a tónust. Emellett eszeveszett sokáig tart tőle a smink. Azt hiszem be kellene majd szereznem egy nagyobb kiszerelést is...

Last but not least jöjjön a favoritok favoritja a SOL de Janeiro krém <3

Ez a brazil testápoló egyszerűen mennyei!!! A szó szoros értelmében. Egyetlen szaglálást követően a kókusz, mandulás, vaníliás égboltba mennyboltba repíti az embert. Aki ismer tudja, hogy nem vagyok egy nagy body lotion, butter fogyasztó, de most megint találtam egy krémet amit örömmel használok rendszeresen. Állagra könnyebb mint egy testvaj, de hatásra ugyanolyan intenzív, viszont nem ragacsos. Iszonyatosan gyorsan beszívódik és most jön egy plusz extra..., apró csillámokkal teríti be a bőrt. Wait what?...Tehetitek fel jogosan a kérdést. Enn és a csillámok? :D Keep calm! Ez a krém pont azt a "csillogást" hozza testápolásban, mint a legjobb minőségű highlighterek az arcunkon. Tökéletes! pl. menyasszonyoknak, akik nem szeretik a feltűnő giccsparádét, csak azt, hogy a ruhájukból a csodálatos egészséges bőrük kukkantson ki itt-ott. IMÁDOM! Feltétlen szerezzétek be!

ui.: Elkövettem azt a hibát, hogy nem rendeltem egy darab Glossier terméket sem...(hide) Be kell pótolnom minél hamarabb!

p1010582.jpg

p1010569.jpg

p1010564.jpg

p1010558.jpg

p1010571.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr6012932083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'