Coral look

by

2014.02.15.

Nemrég készítettem egy bejegyzést, amiben összeszedtem a szerintem legszebb coral színű rúzsokat. Ezek közül a minap beszereztem a MAC Vegas Volt-ot. Megláttam és teljesen oda voltam és vissza. Szerelem! A rúzst helyeztem ismét középpontba, no meg persze a csodás tavaszi virágokat a lakásban :-) Az arcomra a már jól ismert, Caudalie Beauty Elixir után a Caudalie Day Perfecting Fluidot vittem fel. Majd következett egy kis MAC Groundwork a szemre. A pillákra egy új szempillaspirál a Borjouis Volumizer kétlépcsős változata került bevetésre. (FYI épp leárazva a Douglas üzletekben) Szokatlan, de egész szerethető, hamarosan jönnek a részletek róla. A szemöldököm hangsúlyozásához egy &Other Stories ceruzát használtam. Árnyéknak a MAC Harmony, fényként pedig az Edward Bess Afterglow került fel. Végül, de nem utolsó sorban pedig a lényeg az ajkakra, a MAC Vegas Volt rúzs. Nektek mi a kedvenc coral színű rúzsotok?

IMG_0784.jpg

IMG_0794.jpg

IMG_0775.jpg

IMG_0789.jpg

IMG_0791.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr945815719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lonka 2014.02.17. 17:27:01

most is nagyon szép lett a sminked :) azért tetszik a blogod, mert nem csak szép, de intelligens is

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'