Smokey eyes look

by

2014.03.14.

Adrienn és smokey eyes? Két külön eset, legalábbis idáig.  Nagy természetes, nomakeup look harcos vagyok, akinek ez eddig nem tűnt volna fel (hihi), most itt a comingoutom :-) Viccet félretéve, érdemes néha olyan dolgokhoz nyúlni, amit nem érez annyira magáénak az ember. Így tettem én is, és megpróbáltam egy visszafogott smokey eyes-t sminkelni. A szememhez egy Paris Berlin fekete szemceruzát használtam. A szempillák tövéhez húztam laza vonalakat, majd ezeket alaposan elsatíroztam egy ecsettel, hogy határozott vonalaknak semmi nyoma ne maradjon. A szemhéjamra egy matt fekete Manhattan szemfesték került fel a mélyítő vonalra, majd ezt is lazán elsatíroztam, a kissé garfitos hatás érdekében. Az arcomra ismét a  Caudalie Day Perfection Fluid került csak fel. A szemem alatt egy kis Borjois Touche Heathy Mix korrektor, ( miután befejteztem a szemem), kontúrként a körberajongott Soleil Tan de Chanel bronzosító krém, az orcákra némi MAC pirosító, az ajkkara pedig egy Burts Bees ajakápoló került bevetésre. A fülemben pedig egy vadiúj szerelem <3: my earcuff from Knobbly, imááááááádom! :-) Ti szeretitek a füstös szemeket? Ha igen, milyen alkalmakra?

IMG_1628.jpg

IMG_1555.jpg

IMG_1551.jpg

IMG_1565.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr455857602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'