Peony look

by

2014.05.01.

Kedvenc hónap? Az egyik minden bizonnyal a május. Már zöldbe borult a természet, de még minden olyan friss, érintetlen és üde. Imádom ilyenkor (is) a természetet. Ezt a pünkösdi rózsáról nem mondhattam el eddig, míg ma reggel meg nem láttam a virágoskertben... Tele van a kert ezekkel a csodás, kerek bimbókkal, amikből ártatlanul kivillan egy-egy bájos lilásvörös szirom. A szín annyira magával ragadott, hogy úgy gondoltam ez lesz a mai sminkem egyik kulcsszíne. Persze nincs ilyen színű rúzsom, de ezt gyorsan orvosoltam. Rúzst keverni? Miért is ne! Megpróbáltam a színt több vörös és lilás árnyalatú rúzsból kikeverni. A végeredményt lent látjátok. Azt hiszem egészen jól sikerült. :-) Az árnyalat egy BeYou és két Avon árnyalatból jött létre. Az arcomra csak a Caudalie Day Perfecting Fluidot vittem fel. Kontúrként és az orcákra is a Chanel Tan De Soleil került fel.

Mindig is tetszettek a vizes hatású, fényes szemfestés technikák, de valamiért sosem mertem kipróbálni. Most azonban eljött az ideje. A szemhéjamra ezért egy hangyányi Elizabeth Arden Eight Hour Creamet tettem fel a fotó és a fény kedvéért. ;-) A szempilláimat a Helena Rubinstein szempillaspirállal hangsúlyoztam. A drámai hatás kedvéért pedig, feltettem néhány műszempillatincset (Art Deco short) DUO pillaragasztóval. Happy may! <3 Ti milyen sminkkel köszöntöttétek a májust?

IMG_2253.jpg

IMG_2262.jpg

IMG_2246.jpg

IMG_2263.jpg

IMG_2260.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr156102276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'