Pixibox love!

by

2014.06.22.

Egy meglepetés csomag, aminek segítségével megismerhettek néhány luxus beauty terméket? Jól hangzik ugye?

Nos ilyen létezik, mégpedig az imádnivaló Pixibox formájában. Ez a csodás minimál dobozka, ami bemutatja a legklasszabb termékeket. A doboz teljes kiszerelésű termékeket és kisebb mintákat is tartalmaz. Minden beauty imádónak kötelező! :-) Részletekért katt IDE! Én már bezsongtam! :-)

Mit rejtett a júniusi Pixibox?

China Glase körömlakk 174 - Nem ismertem a márkát eddig, nem is értem... :-) Minden esetre, ha ismertem volna, sem nyúltam volna soha ehhez a színhez, mert itt egy fénytől függően, több színben reflektáló körömlakkról van szó. Felkentem próbaként, azóta is imádom!! Még sosem kaptam ennyi bókot, a körömlakkomat illetően. <3

ArtDeco rúzs 424 - Egy gyönyörű enyhén fényes vörös szín, amiből sosem elég!

La Roche Posay micellás arctisztító minta- Jobban szeretem mint az ikonikus Bioderma micelllás arcelmosót, ezzel elmondtam mindent ugye? :-)

La Roche Posay 50+ ultra könnyű napvédő fluid arcbőrre minta - Épp most fogyott el az Avené naptejem, ezért különösen örültem ennek a mintának, eddig imádat ez a fluid is.

La Roche Posay BB krém minta - Egy dolog amivel nem tudok, vagyis a bőröm nem tud megbarátkozni a BB krémek, sajnos ezzel sem...

Olay Essentials Complete Care hidratáló arckrém - Még sosem próbáltam a márka termékeit, izgatottan várom, hogy teljesít majd és természetesen meg is osztom. Stay tuned!

Prada Candy parfüm minta 

Kérastase Cristaliste hajfürdő és hajápoló pakolás minta

 

rt.jpg

IMG_2857.jpg

IMG_2868.jpg

IMG_2865.jpg

IMG_2866.jpg

Fotó: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr626395619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'