Dior addict

by

2014.08.18.

Megtört a jég! Beszereztem az első, áhított Dior palettám. Körülbelül egy fél éve hezitálok azon, hogy szerezzek-e be egyet vagy sem, de végül most nyáron a Feelunique oldaláról (szállítási ktg nélkül) egy kisebb kedvezményre vadászva beszereztem egyet. Egy klasszikus smokey eyes palettát választottam, természetes nude árnyalatokkal. Fontos volt számomra, hogy klasszikus, sokoldalúan használható színek legyenek a palettában, hogy a jövőben is használni tudjam, például menyasszonyi sminkek készítésekor.

Nos, mit is mondhatnék róla? Talán az egy találó kezdet, ha azt mondom, amióta megvan, néha csak úgy előveszem és nézegetem, megtisztítom a csomagolást, majd újra visszahelyezem a szekrénybe. Egy Dior palettát minden beauty imádónak receptre írnék fel, ha lenne erre mód és nem kerülne egy kisebb vagyonba...

Egyszerűen elképesztően csodásak ezek a paletták.., nem lehet vele "elrontani" egy szemsminket. Tökéletesen megterveztek mindent,- a konzisztenciát, a pigmenteket és az árnyalatokat is. Minden mesterien illeszkedik egymáshoz. Egy ilyen palettával, minden viccet és elfogultságot félretéve, gyerekjáték egy füstös szemsmink elkészítése. Ha tehetitek feltétlenül szerezzetek be egyet! Szerintem nagyon megéri a befektetés, sőt egy életre elég a mennyiség. Én ezt az árnyalatot választottam: Dior 3 Couleurs Eyeshadow Palette - Smoky Nude 571 

Must try! 

IMG_4611.jpg

 

IMG_4622.jpg

 

IMG_4633.jpg

 

IMG_4625.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr866609413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'