I heart Catrice!

by

2014.09.11.

A legnagyobb divatfővárosokban még javában zajlanak a Fashion Weekek (jelenleg épp New York-ban), ahol a nagyérdemű a jövő tavasz/nyári kollekciòkat lesheti. A Berlin Fashion Week már lezajlott, amit ugyanolyan lelkesedéssel (sőt..) kísérek figyelemmel kollekciòk és sminkek terén is, mint a legnagyobbakat.

Lala Berlin márka modelljeit, idén is kizáròlag Catrice termékekkel sminkelték ki. Catrice egy Fashion Weeken.., meglepő ugye? 

Én több helyen is utánanéztem, hogy biztosan jòl láttam, olvastam-e. És tényleg, az bizony Catrice volt. Ebből kifolyòlag, egyre kíváncsibb lettem a márka termékeire. Szégyen vagy nem, még sosem láttam korábban Magyarországon, majd "felvilágosítottak", hogy a Müller drogériákban már régòta kaphatò..

Persze irányt vettem a Müller felé, ahol bevallom célzottan a Lala Berlin sminkekhez felhasznált termékeket kerestem, pontosabban azt "A" bizonyos narancsos szemfestéket, ami olyan gyönyörűen mutatott a lányok szemhéján. ( Thank you Ari (Primer & Laquer) for the post! :-) ) 

Első körben, az alábbi két szemfesték vándorolt a bevásárlòkosaramba, ami a Papaya not Peach és a Smoothie Operator névre hallgat. 

Egy primerrel (esetemben MAC) együtt használva klasszul működnek ezek a szemfestékek. Ebben a look sorozatban, már láthattátok a narancsos árnyalatot "akcióban" is. Lényeg a lényeg, az első olyan drogériás dekorkozmetikum. ami igazán meggyőzött. Ti szeretitek a Catrice termékeket?

Clipboard05.jpg

IMG_5951.jpg

IMG_5953.jpg

IMG_5956.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr146617573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kenobi 74 2015.02.21. 15:15:05

Nekem a kedvenceim. Rossmann-ban is kapható :) Használom az alapozóit, arc- és szemhéjpúdereit, körömlakkjait évek óta. Magas minőségű, ár-érték arányban kiváló és nem kíséreteznek állatokon. Csak ajánlani tudom :)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'