Beauty talk- Interjú Horváth Beátával a PIXIBOX megálmodójával

by

2015.01.16.

Beát a PIXIBOX kapcsán ismertem meg, körülbelül egy éve. Az első magyar beauty-box szolgáltatás megálmodója egy végtelenül energetikus és inspiráló nő. Beszélgetni vele, minden egyes alkalommal egy igazi vitaminfröccs.

Végtelenül inspiráló személynek tartom, aki mindig valami újon, valami izgin töri a fejét. Egy nő aki imádja a munkáját, mindez pedig kihat teljes kisugárzására. Imádat! Jöjjön hát az interjú, fogadjátok szeretettel! <3

bea_cover.jpg

Kevesek egyike vagy, aki igazán rajong a munkájáért. Csodás dolog ez, és végtelenül inspiráló számomra. Honnan érkezik a beauty iránti hajthatatlan szereteted?

Talán anyukámtól, mert ő nagyon figyelt a bőrápolásra. Nem sminkelt különösebben, de sorakoztak a polcon a krémek, arcápolók. Ez valószínűleg nyomot hagyott bennem. Én is inkább az arcápoló termékeket kedvelem, minden mennyiségben. Valószínűleg ez már tizenéves koromtól szenvedéllyé vált olyannyira, hogy a divatboltok meg sem hatnak, bezzeg a parfümériák!

Mióta dolgozol a beauty szektorban? Mik voltak a pályád során a legemlékezetesebb pillanatok?

Tulajdonképpen soha nem dolgoztam szépségápolási területen. De mindig érdekelt például a reklám, marketing, illetve olyan új és különleges csatornák, amelyek az értékesítéshez kapcsolódnak (ha pedig beauty, akkor pláne). Teljesen más szektorból érkeztem ide, álmaim munkáját (copywriter egy nagy reklámügynökségnél) soha nem kaptam meg, de úgy látszik azért, mert az élet valami mást szánt nekem. Ezt persze már egyáltalán nem bánom. Talán az volt a legemlékezetesebb, és legjobb döntésem, amikor - kicsit dacból - nem fogadtam el egy pozíciót az utolsó munkahelyemen. Akkor úgy éreztem, még ha anyagi hátrányokkal is jár, de megpróbálom megkeresni az utamat és szabadúszó lettem. Sok évig tartott, de azt hiszem mostmár a helyemen vagyok.

c_7.jpg

Az egyik legizgalmasabb "beauty strartupot" vezeted itthon, hogy jött az ötlet?

Rengeteg külföldi beauty blogot olvastam, olvasok ma is, ha van időm. 2011-ben egy ilyen blogon találkoztam először a beauty-box rendszerrel, ez a szolgáltatás még külföldön is nagyon fiatal volt. Akkor kezdtem csak beleásni magam a hazai beauty blogokba, de csak egy-két oldalon láttam olyan bejegyzést, ahol erről írtak, viszont a vélemények arról szóltak, hogy szívesen látnának itthon is ilyen szolgáltatást. Innentől már tudtam, hogy ezzel kell foglalkoznom. 2011. decemberében már teljesen biztossá vált számomra, hogy a következő éve(i)m erről fog szólni. Nekivágtam az Internetnek, hogy a beauty-boxok alfáját és omegáját felkutassam, és valahogy a magyar piac számára is elfogadhatóvá tegyem. 

img_8905_1.jpg

Beauty guruként rengeteg termékkel találkozol nap mint nap, melyek a jelenlegi kedvenc szépségápolási termékeid?

Hű, hát nagyon sok van és imádom az újdonságokat! Jelenleg az Omorovicza termékeivel estem szerelembe: a Kiegyensúlyozó Nappali Krém és a Magyar Királynő Permet nekem nagyon bevált, illetve nemrég beruháztam a Bőrmegújító Arcradírjukra, ami tényleg az "OMG-kategória". Azért kedvelem a márkát, mert úgy érzem nálam valóban működnek a hatóanyagai, az illatuk fantasztikus, és látványos az eredmény. Nem beszélve arról, hogy egy-egy ilyen termékre csupán ránézni is jó. Egyszerűen jó érzés, hogy egy kis luxus vesz körül. Nagyon kedvelem még az Orlane márkát, az Anagenese 25+ termékcsaládot, illetve jónéhány PIXIBOX-ból megismert termék a kedvencem lett: Eucerin Dermupurifyer fedőstiftje, a VICHY Purete Thermale 3in1 lemosója, illetve az Estée Lauder Advanced Night Repair Eye éjszakai szemkörnyékápolója és még sok-sok más is, természetesen.

img_8922.jpg

Hogy néz ki a napi szépségápolási rutinod?

Az arctisztítást soha nem hagyom ki, sem reggel, sem pedig este - talán ez közhely, de azt gondolom bizonyos kor után, végül mindenki itt köt ki. Arctisztító, tonik, szérum, szemkörnyékápoló és egy könnyű hidratáló. Ez a sorrend, ami estére annyiban változik, hogy e napszaknak megfelelő készítményt használok. Mostanában rászoktam a rendszeres heti hámlasztásra és maszk használatára is.

d_5.jpg

Tudom, hogy imádod a körömlakkokat, mit viselsz most és melyek az abszolút favoritok?

Valóban, az utóbbi években, mióta PIXI-zem, lakkozom a körmöm. Egyébként ezt is a beauty blogoknak köszönhetem, mert szebbnél szebb swatch-okat, kreációkat látok a bloggereknél, így kedvet kaptam hozzá. Színhasználatban elég konzervatív vagyok: vagy vörös árnyalat, vagy nude. Most egy Essie lakkot viselek, de márkában bármi jöhet. Ami elmaradhatatlan az a Seche Vité fedőlakk: egy csoda!

img_8956.jpg

Sminkeled magad hétköznap, ha igen milyen termékeket használsz?

Igen, ha megbeszélésre megyek, elsősorban akkor, egyébként nem. A Chanel Vitalumiére Loose Powderjét, vagy a Perfection Lumiére Makeup Fluidját használom alapozóként, az YSL Touche Éclat korrektor is előkerül ilyenkor, és a fentebb említett Benefit dobozka. A pirosítókat és highlightereket szoktam változtatni, hol a Bobbi Brown valamelyik Shimmer Bricket, hol YSL Touche Blush-t használom. A szemem sminkelése jelenti a legnagyobb kihívást nekem, most barátkozom az ásványi szemhéjpúderekkel is, hátha... 

e_4_1.jpg

Kedvenc dekorkozmetikumaid?

A helyzet az, hogy nagyon kevés dekorkozmetikumom van, mert nem igazán sminkelek. Egyrészt nem tudok, másrészt - nyilván ebből adódóan - sokszor nem tetszik az eredmény. Igyekszem biztosra menni, tehát csak természetes hatású nappali sminket használok (illetve tudok produkálni), tehát nem lépek ki a komfortzónából. Igyekszem dekor terén is jó minőségű termékeket választani, és ehhez sok-sok blogon olvasok sok-sok véleményt, hogy tudjam mit kell levenni a boltok polcairól. A Chaneltől az alapozók a kedvenceim, illetve Bobbi Brown, ha pirosítóról van szó. Sajnos érzékeny a szemem, így nem igazán találtam meg még azt a szempillaspirált, ami hatékony és nem irritál....eddig! A La-Roche Posay Respectissime spirálja nagyon meggyőző, jelenleg ezt használom és jó eséllyel kedvenc státuszba léphet. Van még egy Benefit Do The Bright Thing kitem, amiben épp azok a színek, termékek vannak, amelyek az ilyen "kétbalkezeseknek" valók, ezt a dobozkát nagyon szeretem. Most vágyom egy szemhéjárnyaló palettára, de még nem tudom mi legyen az? Javaslatokat várok! :)

b_6_1.jpg

Számodra mit jelent a szépség?

No, erre a kérdésre rengeteg közhelyet lehetne válaszként adni, nem is annyira mennék bele. De mint sokan, én is úgy gondolom, hogy az ember saját belső harmóniájából ered, ami a külsőn is visszatükröződik. Ez a kisugárzás kelt olyan benyomást, hogy valakit szépnek gondolok. 

img_8952.jpg

Van olyan termék, amit évek óta újravásárolsz, ha igen miért?

Két ilyen termék van, amiről nem tudok leszokni. Az egyik az Orlane Anagenese 25+ nappali krémje. Télen-nyáron használható, bár én inkább télen használom. Viszont lassan el kell búcsznom tőle, mert "kinőttem" belőle sajnos. Mind a textúrája, mind az illata lenyűgöző, nem beszélve az eredményről. Én úgy vélem sokat köszönhet neki a bőröm, évek óta használom, és tökéletes munkát végzett a megelőzésben, egész jól elbánt a kezdődő ráncokkal. A másik a Clarins Eye Contour Balm szemkörnyékápoló. Érzelmi kötődésem is van: ezt a márkát vettem magamnak a 20-as éveimben, amikor első alkalommal jártam az egyik neves parfümériában olyan szándékkal, hogy feltöröm a malacperselyt és veszek valami luxy dolgot. Nem sok, nem kevés, minden évszakban használható, sminkelni is lehet rá, szerintem mindent tud, amit egy szemkörnyékápolónak tudnia kell.

a_7_1.jpg

Imádom a kócos, vagány fürtjeid, mivel tartod őket formában?

De aranyos vagy, köszönöm! A "kócos" teljesen megállja a helyét, általában ezt a lookot alkalmazom, mivel igen egyszerű elkészíteni, a titka, hogy nem kell elkészíteni. De viccet félretéve: a Toni&Guy hajformázó termémékeit tényleg A-Z-ig használom, szinte mindegyiket nagyon szeretem. A hajtőemelő por és a szárazsampont mindennapjaim szerves részévé váltak. Használok különböző hajolajakat is, tulajdonképpen felváltva - ezek egytől egyig a PIXIBOX-ból származnak. Nagyon szeretem még a LUSH Blousey samponját, szépen rendbehozza a száraz, festett hajat.

Ha a neszeszeredbe csak egyetlen beauty terméket tehetnél, mi lenne az és miért?

Toni&Guy szárazsampon... Mert ez azonnal, expressz működik. Bármi is történik, legalább a haj legyen rendben.

img_8986_1.jpg

A legjobb beauty tanács, amit valaha kaptál és szívesen továbbadnál?

Mindig legyen UV szűrő a nappali krémedben, vagy használj UV szűrő készítményt! /A napozás okozta pigmentfoltok a terhesség alatti hormonváltozás miatt brutálisan felerősödtek nálam, sőt, ezek a foltok még többen is lettek, ráadásul a legkisebb napfényre méginkább előbújnak. Én egy jó ideje nem megyek ki az utcára sem télen, sem nyáron UV szűrős készítmény nélkül./ 

f_2.jpg

Következő darab a beauty kívánságlistádon?

Alpha-H Liquid Gold szérum. Erről ódákat olvastam, így muszáj kipróbálnom. Ez egy éjszakai szérum, amit nem is minden este kell használni, igazából kezelés. Egységesíti a bőrtónust, ránctalanít, megszabadít a fakó bőrtől, a tág pórusokat is összehúzza és a pigmentfoltokat is halványítja - állítólag. Nagyon kíváncsi vagyok rá.

img_8967.jpg

 

Fotók: Enn

Helyszín: Vintage Garden

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr187077885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'