Waves

by

2015.03.15.

Hullámok meg én..., két külön fogalom! Gondoltam én, aztán ajándékba kaptam egy Rowenta Brush Activ készüléket. A készülék két különböző méretű kefével érkezik, amely cserélhető, attól függően, hogy éppen drámai nagy hullámokat szeretne az ember, vagy játékos kisebb loknikat. Azt kell hogy mondjam, a félhosszú hajammal iszonyatosan kényelmes és egyszerű használni. A kefe forog önmagától! gombnyomásra. Be kell vallanom, nagyon gyorsan elveszítem általában a türelmem, ha nincs viszonylag gyors sikerélményem.

Ez a készülék szerintem pont ezért lopta be magát a szívembe. Gyors, hatékony és egyszerű használni. Az Audrey Hepburn sminkemhez a Rowenta készülékkel alkottam a hullámokat. Lessétek!

A képen látható egy másik lila szépség is. A Kérastase VIP Volume hajlakk, ami nem viccelelek, a LEGJOBB hajlakk amivel valaha találkoztam. Zseniálisan tart, de abszolút nem "ragaszt", nem ad búraszerű érzetet. A hajszálak rendezetten a helyükön maradnak. Imádom! Az illata pedig... mennyei! Must try!

IMG_8575.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr936935465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'