Enntrance for L'Oréal Paris

by

2015.04.12.

Ugye mindenki benne van az új nyereményjátékban? Eddig fantasztikus kommentek érkeztek, imádom egytől-egyig, de még bőven fér! Holnap éjfélig van lehetőségetek ringbe szállni a Polaroid fényképezőgépért és egy szuper L'Oréal Paris Skin Perfection ajándékcsomagért, ha leírjátok, miért vagytok a szép arcbőr megszállottjai! Ígértem, hogy hamarosan én is megosztom veletek, hogy én miért imádom! Így hát jöjjön a "vallomás", a blog leges-legelső videójában! (1080p recommended!) PREMIER! So excited! :-)

Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy tetszik!!! Kivele! <3

 

el.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr137361078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g_i_t 2015.05.04. 22:32:57

Ez de cuki lett!^^ Na most aztán jöhetnek a tutoriálok, a csellendzsek meg a hólok. Csak így, magyarosan. :P
Még jó, hogy április közepén posztoltad, tökre lemaradtam erről a videóról. Meg egy csomó mindenről... :( Emiatt valószínűleg összevissza fogok kommentelgetni, szóval ne haragudj. (-_-)"

AdriEnn 2015.05.10. 21:18:42

@g_i_t: De drága vagy, köszönöööm!:-) Nagyon örülök minden kommentnek, kíváncsian várom mit gondolsz az új bejegyzésekről. Szépet, Enn :-*

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'