I love you Scandinavia!

by

2015.08.21.

Mindezt már úgy bátran kijelentem, hogy Finnországot és Dániát még nem láttam. :-) (ami késik nem múlik) Több mint egy hete visszatértünk a nagy skandináv kalandunkból, de már vissza is vágyom arra a csodás vidékre. Meséltem Nektek, hogy idei nyaralásként részt veszünk a Fjällräven Classic vándortúrán Lappföldön, illetve körbejárjuk kicsit Svédországot és Norvégia "felső" részét. Volt szerencsém már korábban is Svédországban járni, de akkor "csak" Stockholmot lestük meg. Az idei nyaralás azonban rádöbbentett arra, hogy még jobban szeretem ezt a csodás országot mint gondoltam. Hihetetlenül gyönyörű táj, bájos házikók (imádom mindet) és barátságos, mosolygós emberek. A szállásaink (a leges-legszebb, a legbájosabb történettel ahol valaha jártam Wifstavarfs Herrgard), a szállásadóink és úgy minden egyben, egyszerűen mesébe illő volt. (lessétek a fotókat) Egy bérelt autóval utaztuk át tulajdonképpen Svédországot, kis norvég kitérőt is beiktatva. A legjobb döntés volt! Ebben a formában ugyanis, teljes valójában csodálhattuk az országot, turista hadak nélkül. Az érzés, mikor átléped a sarkkört..., nem lehet szavakba önteni!

Norvégia külön fejezetet igényel. :D Rendben, tudtuk hogy a fjordok mesések, de az hogy életem egyik legszebb naplementéjével spékelve várnak minket, azért nem merült fel bennem. (Instagramon láthattatok róla képet  ITT és ITT:-) Többször meg kellett csipkednem magam, hogy felfogjam, hogy ez itt tényleg valóság. Szavakkal nem lehet körülírni mennyire gyönyörűek a fjordok, no meg úgy általában az egész ország. Egy új szerelem született, amit úgy hívnák Norvégia. Egy biztos, visszatérünk!

Az úticélunk az autóval Kiruna volt, amitől nem messze indult a vándortúránk a Fjällräven Classic (110km), amit a mesés Lappföldön abszolváltunk végül öt nap alatt (még 30 előtt sikerült :D). Igen, még élünk! :D Járni nehezemre esik még kicsit, de már alakul :-) Szerencsére szuper felszereléssel indultunk útnak, így minimálisra csökkent a fájdalomfaktor. HanWag i love you too! :-) Eg vízhólyaggal és két néhány napig zsibbadó lábujjal megúsztam. A csodás táj látványa és a rénszarvasok kárpótoltak mindent! <3 Remek tapasztalat és igazán szuper érzés, ha az ajándékba kapott felvarróra nézek. Been there, done that! <3 No, de meséljenek inkább a képek! (igen, a narancssárga zsákos a fotókon én vagyok :D)

Skandinávia már úgy önmagában BEAUTY számomra, de persze nem bírtam ki, hogy ne lessek körbe mindkét országban ahol jártunk, helyi szépségápolási termékeket kutatva. Nos, találtam kincseket, nem is keveset! Stay tuned! Hamarosan következnek a blogon az új, imádott szerzeményeim! <3

 

 img_1536_sv_1.jpg

 

 

 

img_1512.jpg

 

 

 

img_1721.jpg

 

img_2002_1.jpg

 

 

 

img_1751.jpg

 

 

 

img_2052_1.jpg

Fotók: Enn, Kelemen Lajos


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr977723150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'