Enn's five weekly favorites!

by

2015.08.31.

Rég járt a blogon "Enns five", pedig kedvencek vannak bőven. Ezt pótolván, jöjjön ma öt kedvenc, ami mostanában a leginkább megdobogtatja a szívem és mindig nálam van. 

1. Arany nyaklánc

Nemrég ünnepeltük a 30. születésnapom, amire ezt a gyönyörű nyakláncot (is) ajándékba kaptam. Az átlagosnál hosszabb, finom arany lánc, egy gyönyörű minimalista medállal. Igazi kis allrounder, ami nem megy ki a divatból. Nagy a szerelem! Hamarosan láthatjátok rajtam is. <3

2. BE creative make up - Lash Supreme Volume szempillaspirál

Sokáig azt hittem, hogy csak a vékony kefével ellátott szempillaspirálokat szeretem. Tévedtem! Kipróbáltam a BE szempillaspirálját (Marionnaudban kapható) és azóta teljesen odavagyok érte. A mélyfekete szín és a vastag, belső szemzug irányába vékonyodó spirál csodákat művel a tekintetemmel. Must try!

3. Olympus PEN EPL-7 fényképezőgép

Imádok fotózni! A blogon látható fotók 95%-át (3% Pinterest, 2% más fotós kattint rólam fotót :-)) én készítem. Úgy gondolom, hogy manapság egy blogon, vagy bármilyen online felületen elengedhetetlenek a nagyon jó minőségű, egyedi fotók. Az Enntrance pedig a szépségről szól, ahol különösen fontos szerepet játszik az, hogy megfelelően, jó minőségben tudjam megmutatni nektek azt, amit én személy szerint szépnek, inspirálónak látok.

Általában egy tükörreflexes géppel fotózok, ami bár szuper, de nagy és iszonyatosan nehéz. Régóta szerettem volna egy olyan fényképezőgépet, ami könnyű, kis méretű, mégsem kell lemondani a korábbiak miatt a bomba minőségről. Az új Olympus PEN pont ilyen. Az Enntrance 2. születésnapján egy korábbi modellt már láthattatok a kezemben, most azonban megújult a gépparkom, ugyanis egy imádott  Olympus PEN E-PL 7 tulajdonosa lettem. So happy! :-) Míg a tükörreflexes kamerán nagy és nehéz, a PEN egy igazi felüdülés, minden szempontból. Cserélhető objektíves, klasszul néz ki, a kijelző pedig le, -illetve kifordítható, így bármikor, bárhol szuper minőségben tudok fotókat készíteni akár magamról is. Többek között azért, hogy megmutassam nektek az aktuális sminkem. Stay tuned! <3

4. L'Oréal Stain Gloss

Egy szájfény, amit egyszerűen nem tudok megunni. Többször mutattam már nektek ezt a gyönyörű, szupertartós! árnyalatot, amit a "menyasszonyaim" is imádnak. :-) Legalább olyan tartós és szuper, mint a a híres Yves Saint Laurent Glossy Stain, ami állítólag a legtartósabb szájfény ever. (épp leárazva  30%-al ITT) Próbáljátok ki!

5. Porter Magazine

Annyira csodás a Net-a-porter print magazinja. Nem tudok betelni a látvánnyal! A szerintem legszebb lakberendezési magazin után, most lehet fashion témakörben is megtaláltam magamnak az igazit. Persze szigorúan a The Room után, mert ő örök! első helyezett nálam. A lent látható szám hátoldala került ezúttal a fotókra, ugyanis a Natalia Vodinovával készült szám címlapját már biztosan egy milliószor láttátok! Szóljatok, ha nem! :-)

clipboard02_3.jpg

Fotó: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr1007745052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'