Wonderwood

by

2013.12.29.

Tényleg nem parfümért mentem be Barcelonába a Sephorába... Én sem értem, hogy történhetett, vagyis igen, úgy hogy halálosan szerelmes lettem egy illatba. (ismét) Nemrég még a Madison Parfüméria élményeimről meséltem, s arról, hogy mennyire imádom Frédéric Malle egyik illatát. Ő még nem lett az enyém, ezzel szemben megszereztem életem első Comme des Garcons illatát. A márkára annak idején, feltűnő, letisztult, imádnivaló kreációi miatt figyeltem fel, majd idővel a parfümökről is olvasni kezdtem. Nagyon kevés helyen kapható itthon, ezért valahogy korábban sosem kerültek a kezembe egy illatpróba erejéig sem. Barcelonában viszont igen! Mikor megláttam a parfümpolcon a márkanevet nagyon megörültem. Kissé szkeptikusan, de próbálgatásba kezdtem. Egy erőteljes, vad illatra számítottam, ehhez képest egy olyan illat köszönt vissza a próbáról, ami egy csodás, izgalmas mesevilágba repít, akárcsak egy Grimm mese. Fás, füstös, fűszeres, de mindemellett nagyon bájos, különleges téli illat, ami egyszerűen páratlan. Próbáljátok ki!

IMG_0033-001.jpg

IMG_0034-001.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr865711968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'