Wednesday essentials

by

2014.01.22.

Hadd mutassam be nektek az új, ezentúl minden héten várható "Essentials" rovatot, ahol néhány apróság kerül reflektorfénybe, amit a napokban nagy örömmel használtam. Figyelem, nem csak beauty termékek várhatók ;-) Kezdjük is ez első adaggal!

1. Chanel Tan De Soleil:  Egy krémes luxus bronzosító, ami valójában remekül szuperál kontúrként is. Pont annyi színt ad amennyi kell, nem túl sokat, nem túl keveset. Optimális nagyon világos bőrhöz is. Konzisztenciája egy álom a végeredmény pedig természetes és ez számomra a legfontosabb. 

2. Other Stories hajgumi: Ezt az imádott hajgumit a barcelonai utam alatt vásároltam, abban a boltban, ahol legszívesebben mindent megvettem volna, válogatás nélkül... Minimál, visszafogott, de a hajgumin lévő réz henger miatt mégis nagyon mutatós. Szinte minden nap a hajamban! :-)

3. Aesop ajakápoló: Igen, megtört a varázs, megszereztem életem első Aesop termékét is. Az imádott ausztrál márka nem okozott csalódást. Természetes összetevői, kisebb csodát visznek végre az ajkakon. Azonnal beszívódik és pihe-puhává varázsolja azokat, anélkül hogy ragadna, csillogna, vagy bármi más egyéb "kellemetlenséget" okozna. A kis tubus praktikus és higiénikus és körülbelül egy félévig elegendő. Tényleg egy csodafegyver! Mindig kéznél van.

4. Other Stories ujjperc gyűrűk: Egy olyan trend, aminek nem tudtam ellenállni, az ujjperc gyűrű. Finom, nőies, de emellett vagány is. Kézmosásnál izgalmas, de ezt leszámítva szerelem! <3

IMG_0506.jpg

IMG_0526.jpg

IMG_0520.jpgFotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr355770576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'