Empty

by

2014.03.18.

Kulttá vált a nemzetközi beauty bloggerek világában az elhasznált kencékről való cseverészés. Beszállok én is a körbe és kitalálom az éppen üres üvegeket, flakonokat, hogy néhány szót ejtsek róluk. Logikusan tekintve a "trendre" érthető, hisz egy mérvadó véleményt, összképet egy termékről a teljes mennyiség elhasználásakor kap az ember. (remélhetőleg) Az utóbbi időben nálam, a lent látható termékek kerültek közel a kukához, üres állapotukból kifolyólag ;-)

1. Caudalie Eau de Beauté arcpermet

Ez a permet, minden idők legnagyobb beauty szerelme. Egyszerűen imádom! Nem mintha eddig sok Caudalie termékben csalódtam volna, de ez a permet egy igazi kis varázsvíz. Van aki rettenetesen ódzkodik az illatától, van aki imádja. Én az utóbbi csoporthoz tartozom, friss menta és gyógynövény illata, annyira klassz reggelente! Télen sokkolóan hideg érzetet ad, de tavasszal és nyáron egyszerűen csodálatos. A tág pórusok azonnal összehúzódnak, a bőr friss, üde és élettel teli, minden marketing sallang nélkül!

2. Phyto- Phytovolume sampon

A Phyto egy francia csodafegyver a hajszálakra állítólag. Igen-igen állítólag, ugyanis én, ez a sampon (vékonyszálú hajra) használata után semmi, azaz semmi hatást nem éreztem. Lehet, hogy több flakont kellene elhasználnom? Apropó flakon, nagyon menő ez a minimál fémes csomagolás, de adagoló páldául nincs hozzá. Lecsavarja az ember a kupakot és ömlik a cucc egy hatalmas nyíláson keresztül, de az is lehet, hogy csak nagy volt az elvárás vele szemben? :( 

3. Nuxe Créme Fraiche de Beauté

Erről a krémről már ódákat zengtem nektek néhányszor, egy-egy posztban. Elfogyott, megsirattam, mert egszerűen csodálatos kis kence. Sokáig azért nem voltam szomorú, mert már be is szereztem a light verzióját, ami összehasonlítva ezzel kevésbé nőtt a szívemhez. Minden esetre ezt a krémet, mindenképp újra beszerzem.

4. Caudalie Deep Cleansing Exfoliator

Egy hámlasztó deluxe a Caudalietől! Érdekes eset állt elő vele. Eleinte úgy éreztem nem leszünk különsebben barátok, de mikor rájöttem (bling), hogy hogyan is kellene használni, hetek elteltével hatalmas barátok lettünk. Említettem nektek korábban, hogy heti egyszer használok maszkot, vagy valamiféle hámlasztót. Ez a Caudalie, az eddigi összes közül amit kipróbáltam, magasan a leghatásosabb. Szabályosan tündököl utána az arcbőr, meghálálja a törődést. 

5. Aromatherapy Associates Mattifying Deep Cleanse Face Wash

Gigantikus kiszerelés, de igazán imádnivaló. Nem untam meg fél év alatt sem ezt az Aromatherapy Associates arclemosót, mert azt teszi amit a csomagoláson ígér, mattá és gyönyörűen tisztává varázsolja az arcbőrt. Nem is tudnék jobb arclemosót említeni a tavaszi és nyári hónapokra vegyes, zsíros bőr esetén. 

IMG_1653.jpg

IMG_1657.jpg

IMG_1669.jpg

IMG_1670.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr225851596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'