Clean, modern look

by

2014.09.26.

Az Intagramon csíptem el először ezt a csodás pink-piros árnyalatot. Azóta nem tudtam kiverni a fejemből a MAC Relentlessly rúzs árnyalatát.  Egy gyönyörű matt retró rúzs, ami mindenkin nagyon másként mutat. Persze a bőrtúnus és a hajszín jelentős szerepet játszik bármely árnyalatnál, de a Relentlessly-nél különösen. Rajtam például szinte teljesen pink. Egy igazán különleges darab a gyűjteményemben, ami a kedvencek listáján azonnal a top 3-ba került. 

Ezt a csodás árnyalatot helyztem a smink középpontjába. Alapként, a már jól ismert csodaszerem a Caudalie Day Perfecting Fluid-ot vittem fel, ami minimalizálja a pórusokat és egy csodás, egységes arcbőrt eredményez. (ITT lehet hozzájutni) Ezt követően az új Chanel Vitalumiere porpúder alapozó került fel egy nagyon vékony rétegben, különösen ügyelve a piros foltok eltakarására. Clinique Airbrush korrektor vittem fel a szemem alá és a külső szemzugokba. Az orcákon az imádott Chanel krémpirosító került. ( egy lehelletnyi)

A mozgó szemhéjra a MAC Painterly-t, mélyítővonalként pedig a Sleek palettám legvilágosabb szürke árnyalatát használtam. Szempillagöndörítés után, a Helena Rubinstein szempillaspirállal hangsúlyoztam a pillákat. (csak a felső szempillákra került, ezáltal egy nyitott, friss tekintetet eredményezve). A szemöldököket az &other stories ceruzával emeltem ki. Végül highlightként, a szintén jól ismert The Body Shop terméket használtam. 

A sminket nagyon egyszerű elkészíteni. Természetes, friss és modern hatást kelt. Én imádom! Nektek, hogy tetszik?

IMG_7647_1.jpg

IMG_7639_1.jpg

 

Fotók: Enn

(A "kisebb" képekre kattintva, teljes méretben galériában láthatjátok a képeket)


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr766713053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'