Natural beauty secrets

by

2015.02.10.

Hogy mi  természetes, egészséges üde megjelenés titka? Több tényező optimális együttállása szükséges ehhez, de ha csak a beauty oldalt vesszük figyelembe, van néhány bombabizos hozzávaló amire esküszöm. Jöjjenek most a hétköznapokban alkalmazott kis mindentudóim, amelyek nélkül most már nehezen tudom elképzelni a napi szépségápolási rutinom. Mondjuk úgy, hogy gyorsak, hatékonyak és mindig bízhatok bennük.

Szépen sorban:

 

1. Caudalie Vinoperfect Day Perfecting Fluid - Kezdjük a sort a favoritok favoritával ezzel a csoda-emulzióval, ami valójában egy bőrtökéletesítő enyhén színezett (de nem mint egy bb krém) nappali kence, szilikonok és minden más csúnyaság nélkül, némi fényvédelemmel ellátva. Mit is mondhatnék..., már egyszer újravásároltam (egy tubus több mint egy évig elegendő volt ugyanis), egyszerűen imádom! Még nem találtam kategórájában hozzá hasonlót. Ha egy nappali kis mindentudóra vágytok, megtaláltátok. MUST HAVE! (ITT szerezhető be a legolcsóbban szállítási ktg. nélkül)

(Korábbi írásaim a krémről ERRE!)

 

2. Caudalie Vinoperfect Radiance Serum - Egy egészséges megjelenéshez szerintem mindenképp szükséges egy oly sokat emlegetett GLOW, azaz egy üde ragyogás. Ne csillogást képzeljetek el, hanem szó szerint ragyogást! Nah, ez a szérum pont ezt tudja, minden túlzás nélkül! Egyszerűen lenyűgöző, amit az arcbőrrel művel. Mindezt persze szuper összetevőkkel. Hihetetlen, de igaz! MUST TRY! ( ITT szerezhető be a legolcsóbban szállítási ktg. nélkül)

(Korábbi írásaim a szérumról ERRE!)

 

3. Elizabeth Arden Eight our Cream - Bevallom eleinte abszolút nem kedveltem ezt a krémet, és nem értettem a körülötte lévő hypeot. Kis idő elteltével azonban nagyon belopta magát a szívembe. Miután első éjszakára feltettem pakolásként az ajkaimra már mindent értettem. Felkeltem és WOW, hihetelenül puhává és hidratálttá varázsolta az ajkaim. Ha egy kiadós pakolásra vágyom ajkakat, vagy akár kezeket illetően mindig ehhez nyúlok. Igazi kis mindentudó, ugyanis minden száraz bőrterületre tökéletes. Imádat! ( ITT szerezhető be a legolcsóbban szállítási ktg. nélkül)

 

4. Embryolisse Cream - Egy krém, amit imádnak a leghíresebb sminkmesterek a világban. Nem véletlenül..., ugyanis  ez a francia csoda is egy igazi allrounder. Ha instant hidratálásra van szükség, nincs ennél jobb! Könnyed formulájánál fogva tökéletes minden évszakban, a száraz és kombinált bőr számára is. Emellett klasszul funkcionál akár sminlemosóként. Mindig a táskámban van! MUST TRY! ( ITT szerezhető be a legolcsóbban szállítási ktg. nélkül)

(Korábbi írásaim a krémről ERRE!)

 

5. Clinique Airbrush Concealer - Ódákat zengek róla minden egyes alkalommal, mikor használom. Ez a kis "filc" korrektor egy szempillantás alatt friss, éber, kipihent szemeket varázsol az ember arcára. Próbálkoztam már rengeteg hasonló tudású korrektorral, de még egyik sem ütötte meg a mércéjét. YOU NEED THIS!

(Szinte az összes LOOK fotómhoz (is) ezt használtam :-)

ui. 6. A képen látható csodás, finom gyűrűt nemrég vásároltam egy bizsuboltban. Imádat!

cx.jpg

 

 

ki.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr657125143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'