BB love

by

2016.01.24.

Nem, nem egy újonnan alakult rap bandáért rajongok, hanem egy új BB krémért, amit nem hagyhatok szó nélkül :D Amikor anno megjelentek a BB krémek, lázas tesztelésbe kezdtem, de valahogy sosem találtam meg azt a krémet drogériás árkategóriában, ami különösen tetszett volna. A fő gond általában a krém "súlyával" és fedőképességével volt, ami alapvetően szinte az összes estében túl sok volt nekem. Tény, sokan pont ezt keresik, de tudjátok én alapvetően a tiszta, természtes szép bőr híve vagyok, amihez a legminimálisabb kendőzés szükséges. Vannak persze napok, amikor nélkülözhetetlen egy "kis vakolat" és hálás vagyok, hogy valami elfedi az éppen felmerülő csúnyaságokat. Azonban ilyen esetben sem mindegy, hogy mivel fedek.

Már majdnem feladtam a keresést egy jó BB krémért, amikor ajándékba kaptam legújabb lent látható Garnier BB-t. Vééégre egy BB krém, ami nem csak egy csodás selymes konzisztenciával és természetes fedéssel!, hanem mennyei illattal is kényeztet. Instant hidratálás és gyönyörű egészséges bőr egy perc alatt. A legjobb high-end BB krémeimmel vetekszik! Imádom! Próbáljátok ki!

p1010064.jpg

p1010057.jpg

p1010062.jpg

Fotók: Enn with Olympus PEN E-PL7


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr988308232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'