Önbarnítás

by

2013.06.30.

Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom: A barna bőrrel optikailag soványabbnak tűnhetünk. A nagyon fehér bőr, sajnos minden hibánkat extrémen láttatja, mint például a cellulitiszt, az ernyedt bőrt vagy akár kis pocakot is. Nem szeretsz hosszasan napozni, vagy csak egyszerűen nem vagy barnulós típus? Tipp: Használj némi jó minőségű, klassz önbarnító krémet. Sokkal feszesebbnek láttatja az idomaidat.

Mire kell figyelned a krém felvitele előtt és alatt? Ajánlott a művelet megkezdése előtt, egy bőrradírral alaposan megtisztítani bőrt, hogy az elhalt hámrétegtől, minden apró szennyeződéstől megszabadulj, a hibátlan barnaság érdekében. Az önbarnítót mindig egyenletesen szépen oszlasd el és masszírozd be a kívánt helyekre, hogy folt- és csíkmentes legyen a végeredmény. Az önbarnítók egy része a rendszeres szolárium-használatnál egészségesebb és emellett még gazdaságosabb is.

Én nem nagyon nem vagyok szolárium párti. Alapvetően szeretem, hogy természetes a bőröm, azonban nyáron egy szép ruhához úgy gondolom szebb egy "természetes barnaság". Mivel sajnos még sosem sikerült ezt összehoznom, mert olyan extrémen fehér típus vagyok, így épp a megfelelő önbarnító krémet keresem erre a célra. Számomra fontos, hogy jó minőségű termék legyen, amiben megbízhatok. A témába ástam hát magam és összeállítottam rengeteg review olvasása után a top 6-os listám. Egyelőre nem rendeltem, még gondolkodóban vagyok. Ti próbáltátok esetleg az alábbi krémek közül valamelyiket?

Fotor0629202759.jpg

1. St. Tropez Self Tan Bronzing Mousse

2. Tarte Brazilliance Skin Rejuvenating Maracuja Face and Body Self-Tanner

3. Caudalie Divine Perfect Legs

4. Bliss a tan for all seasons

5. Perricone No Sun Tanner

6. Clarins Sel Tanning Cream

7. Melvita Pro-Sun Self Tan Gel Cream

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr315383845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'