Chanelt a neszeszerbe

by

2013.07.03.

Egy luxus márka terméke vándorolt a neszeszerembe, mégpedig a lent látható Soleil Tan De Chanel bronzosító. Az első "Chanel darabomat" izgatottan vártam Ausztriából, ugyanis itthon sajnos nem találtam egy üzletben sem. Nem vagyok márka mániás, rengeteg review olvasása után döntöttem a termék mellett. Mindenhol azt ígérték, hogy nem sárgás és igazán decens, természetes hatást kelt. Nem hazudtak, hozza a hozzá fűzött reményeket . És a lényeg, nem túl sötét a nagyon világos bőrhöz sem! Tartottam a krémes állagtól, de valójában abban is nagyon pozitívan csalódtam, mert nagyon egyszerű a felvitel pl. egy alapozó ecsettel. A végeredmény szuper természetes, erre vágytam. A bronzosítót nem csak a járomcsontokra, orcákra, hanem az orromra és fel szoktam vinni. A lényeg az, hogy az átmeneteket mindig szépen elmossuk, hogy a végeredmény olyan legyen, akár csak némi napozás, strandolás után. Említésre méltó a bronzosító illata is, ami egy könnyű, selymes nyáresti fuvallatra hajaz. A termék egy egyszerű, de nagyon szép műanyag tégelyben található, kiadós, nálam valószínűleg több nyarat és telet is kibír. Egy igazán jó termék a luxus kategóriában, kedvenceim egyike. Hamarosan azonban kipróbálok néhány könnyebben elérhető alternatívát is, amiről érkezik a jövőben egy újabb poszt.

IMG_7930.jpg

IMG_7936_2.jpg

IMG_7956.jpg

IMG_7948.jpg

Photo: Enn photo


* not a sponsored postFotó: Enn photo


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr435356241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'