Újdonságok a Lush-ból!

by

2013.08.30.

Még az utazásom előtt kaptam egy ajándékcsomagot, amely az alábbi három különlegességet tartalmazta a Lush-tól. Nem tudom Ti, hogy vagytok ezzel, de szerintem nincs még egy olyan bolt, ahonnan ilyen fantasztikus illat árad, amikor elsétálsz már a bejárat előtt. Egy páratlan illatorgia, ami engem mindig az üzletbe csábít. Nem rendelkezem túl sok Lush termékkel, de eddig az örök és folyamatosan újravásárolt favorit a BIG sampon, ami egyszerűen tökéletes a kissé vékonyszálú hajamra. Na de jöjjenek az újdonságaim! :-) A FUN névre hallgató szappant, a LUSTRE porparfümöt és egy krémes szemhéjtust próbáltam ki. A FUN egy gyurmázható mindentudónak mondanám, amely amellett, hogy egy szuper illatú szappan, samponként, a fürdővízben elgyurmázva pedig habfürdőként is megállja helyét. Mivel olyan formájúra alakítod ahogy csak szeretnéd, így mindezek mellett fantasztikus stresszlevezető is. Illatra nagyon édes vaníliás sütire hasonlít. A LUSTRE egy olyan finom, arany csillámokkal ellátott por, amely egy nagyon klassz, intenzív jázmin illatot áraszt. Még sosem találkoztam korábban hasonló termékkel. Aki egy igazán különleges ajándékot keres, annak pont megfelelő lehet. Én a lábaimra szórtam. Az aranyló fény igazán széppé varázsolja a kissé napbarnított bőrt. No és persze az illat is mennyei! A "Belső késztetés" egy szintén arany pigmentekkel ellátott középbarna krémes szemhéjtus, ami pont megfelelő egy visszafogott, elegáns smink megalkotásához. Az ecset nagyon vékony, precíz vonalvezetést tesz lehetővé. Számomra egy hangyányit túl világos, de a szín gyönyörűen harmonizál például kék szemekkel. Nektek melyek a kedvenc Lush termékeitek?

IMG_8864-001.jpg

IMG_8872-001.jpg

IMG_8876-001.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr835483832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'