Luxus neszeszerek

by

2013.09.11.

Új neszeszer keresésben vagyok, ahol a kíváncsiság kedvéért meglestem az egyes high-fashion oldalak kínálatát is. Mondanom sem kell, hogy lélegzetelállítóan szép, és persze drága darabokra leltem. Íme a kedvencekből egy kis válogatás. Én is szeretem az igényes, jó márkákat, de azt sosem fogom megérteni, hogy adott esetben az, aki tegyük fel még meg is engedheti magának, miért vásárolna például egy 100 000 Ft feletti neszeszert!? Van erre logikus magyarázat vajon? Tény, hogy az alábbi darabok közül talán az összes megállja a helyét egy clutchként is a kézben..., ez lenne a "titok"? Szerintetek?Fotor0911211651.png

1. Alexander Wang

2. A.P.C

3. Phillip Lim

4. Anya Hindmarch

5. Elizabeth and James

Fotók: Shopboop, collage: enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr735417202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'