Romantic look

by

2013.09.23.

Már régóta szeretnék kipróbálni, egy vörösbe hajló árnyalatot a szemhéjamon. Azért nem voltam túl vagány (az még várat magára), de kezdetnek úgy gondolom nem rossz. Rég nem használt és új dekorkozmetikumok is előkerültek a"sminksession" alatt. Első lépésként felvittem némi hidratáló krémet az arcomra, ez esetben a REN egyik termékét használtam, de bármely gyorsan beszívódó megteszi. Majd felkerült a nagyon régen nem használt MAC Mineralize Skinfinish Natural az egész arcomra és némi Kryolan korrektor a szemek alá. Nagyon fontos, ha vöröses árnyalatú szemhéjfestéket használtok, hogy mindig minden vörös pontot megfelelően eltüntessetek (korrektor, vagy alapozó) mert a vörös szín a szemhéjakon nagyon felerősíti ezeket a pontokat. Ezt követőn előkerült a Sleek Au Natural paletta, amelyből egy rózsaszínes viszonylag csillogó színt vittem fel mindkét szemhéjamra a belső szemzugba is. A külső szemzugba egy bordós árnyalat került, amit alaposan elvegyítettem a rózsaszín árnyalattal. Majd következett egy kevésbé kedvelt gél tus a Manhattantől (sajnos ragad és túl masszív textúra, nagyon nehéz vele dolgozni). Mivel sajnos elfogyott az imádott MAC Fling szemöldökceruzám, előkerestem egy korábban a sarokba dobott terméket, mégpedig az Alverde Blond 01 árnyalatát. Szinte tökéletesen azonos árnyalat a MAC Fling-gel, nem is emlékeztem, hogy ilyen klassz...! A szempillákra a Bourjois Paris Volume glamour Max Definition került, ami igazán szép pillákat varázsol. Kontúrként a MAC Harmony-t és higlighternek az The Body Shop termékét használtam. Az ajkakra pedig egy AVON rúzs (Pout) nude-barack árnyalatban, ami nagy meglepetésemre mind textúrára, mind színintenzitásra is egész jó ebben az árkategóriában.

IMG_9029.jpg

IMG_9024-001.jpg

IMG_9001-001.jpg

IMG_9022-001.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr915530255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'