Bad hair "day"

by

2013.12.02.

Be kell valamit vallanom. Mindenki tud mondani legalább egy dolgot amit nem kedvel önmagán. Nálam az egyik ilyen a hajam. Sajnos genetikailag rettenetesen vékonyszálú a hajam ès sajnos nincs is belőle túl sok. Plusz, mindemellett nagyon gyorsan zsírosodik is. Csodálatos kombináciò..., de lehetne rosszabb is.   A színe az egyetlen pozitívum azt hiszem :-) Rengeteg-rengeteg sampont, balzsamot, pakolást, vitamint pròbáltam már ki. Mind hiába, semmi, de abszolút semmi változást nem érzékeltem. Volt olyan, hogy rövid ideig, nagyobb volumenünek tűnt, de sajnos ennyi. Pròbáltam már az áhított francia Phyto márka egy - egy termékét, a MOP "szenzáciòs" speciálisan vékonyszálú hajra kitalált termékét, no meg rengeteg terméket a drogériábòl is, amit inkább nem is kezdek el sorolni. Most éppen a Balea vékonyszálú hajra kifejleszett sampon és balzsamnak szavaztam bizalmat.., de elég szkeptikus vagyok. Lehet, hogy ez a gond? Nem tudom.. Hajszárítò csere projektet is elkezdtem, hátha legalább a gyors zsírosodás dolgot megoldom. Fel azonban nem adom, és  epekedve várom a Kérastase "terméktesztet" is amin hamarosan részt vehetek. :-) Addig viszont a L'Oréal it Look divatdiktátorok versenyen ajándékba kapott alábbi L'Oréal Professionel termékeket próbálom ki, melyeket első olvasásra az én hajamra találtak ki. Kíváncsian várom!  Küzd még valaki hasonlò haj "problémával"? Szívesen fogadok minden tippet! Idevele :-)

IMG_9890-001.jpg

IMG_9896-001.jpg

IMG_9906-001_1.jpg

IMG_9899-001.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr155652906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'