Lush shower

by

2013.12.13.

Két izgalmas tusfürdőt tesztelek már egy ideje, ez pedig a Ponche és Rose Jam a Lushtól. Mindkét tusfürdő rendkívül egyedi illatú és szuperül illik a téli időszakhoz. A Ponche egy fűszeres narancsos, fahéjas illat, amiből én egy kis friss dohány illatot is érzek mindig. (lehet csak az én bolondériám, kifejezetten szeretem...) A Rose Jam illata ezzel szemben édes, rózsás, de engem leginkább egy hatalmas vattacukorra emlékeztet. Klassz, hogy olyan illatokat zártak a flakonokba, melyek teljes mértékben természetesek, semmi "mesterséges giccs illat" csak a természetben fellelhetők. Az illatok mellett, most a tusfürdő színét is inspirálónak tartottam, ezért két boglárka költözött a lakásba a napokban, amik tökéletesen illenek színben a tusfürdőkhöz <3 Mindkét termék limited edition, tehát aki ki szeretné próbálni siessen! :-)

IMG_9832-001.jpg

IMG_9871-001.jpg

IMG_9843-001.jpg

IMG_9849-001.jpg
Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr435652897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'