Perfect scent

by

2013.12.14.

Éreztetek már olyat, hogy a kezetekbe kerül egy illat, ami tökéletesen illik a személyiségetekhez első szaglásra? Nos velem ez történt néhány napja mikor Anna a Madison Parfümériábòl a kezembe adta Frédéric Malle L'Eau D'Hiver illatát. Egyszerűen csak szerelem! Parfüm iránt még sosem éreztem hasonlò rajongást. Minden márkát egyenként vettem szemügyre és orra ;-) S persze ámulattal hallgattam a parfüméria munkatársainak mondanivalòját a legizgalmasabb illatok kapcsán. Niche parfümöknek ugyanis történetük van, mint pl. a korábban említett Frédéric Malle illatoknak is. Minden történet az illat körül, még izgalmasabbá teszi azt és elrepít egy messzi-messzi galaxisba, amolyan meseszerű csodavilágba. Többek között kipròbáltam a világ legdrágább parfümjét Clive Christian-tòl és végre meglestem a mostanában beauty blogokon leginkább felkapott Blanche illatot a Byredotòl is. Egyik illatot sem éreztem különösebben magaménak. Amiket viszont igen, azok a Byredo illatgyertyái. A tökéletes designhoz imádnivalòan bájos illatok is párosulnak.<3 Muszáj lesz egyet beszereznem! A csodás illatok mellett, persze beauty szemlére is sor került. By TerryAesopRahua az abszolút favoritok, csillogò szemekkel vettem a kezembe a termékeket! ( A ByTerry-től nyerhettek épp egy púderecsetet a blogon, KATT) Tesztelnem kell és persze beszámolni, nincs mese! :-) Az a sejtésem, hogy nem fogok csalòdni, node hamarosan folyt köv. Addig is egy kis moodboard az imádott parfümhöz, fogadjátok szeretettel! :-)

malle.jpg

Fotók: Pinterest

Kollázs: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr95668658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'