Hétköznapi "DIVA"

by

2014.01.02.

Megvettem! :-) Bár igaz, nem az áhított Tom Ford Black Orchid rúzst (mert attól végül elment a kedvem), hanem a MAC Diva árnyalatát, ami tökéletesen azt nyújtja számomra, amit szeretnék. Egy tartós, matt, sötét mélybordó. Az arcomra ismét csak a Nuxe hidratáló krémem került fel és egy kis pirosító szintén a MAC-től. A szememen olyan dolgot próbáltam ki, amit korábban még sosem, mégpedig egy lila Alverde szemfesték palettát. A palettát már nagyon régen vásároltam, igazából azért, mert van benne egy teljesen matt fehér szín is, amire akkor épp szükségem volt. Láttam egy sminkvideót Mary Greenwell-tól, ahol egy olyan típusú lánynál használt lila szemfestéket a Tom Ford árnyalattal mint én. A lányon fantasztikusan mutatott, így hát én is belevágtam. A lilák viszonylag erősek a palettában, így csak nagyon visszafogottan használtam. Egy ecsettel alaposan elsatíroztam a sötétebb (külső szemzugnál) és a világosabb lilát (belső szemzugnál). Tadaaaa, kész is! :-)

IMG_0200-001.jpg

IMG_0175-001.jpg

IMG_0198-001.jpg

IMG_0192-001.jpg

Fotók:Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr395704984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'