Geometric look

by

2014.01.18.

Próbálkoztam már korábban is erősebb tusvonallal, ami végül minden lett csak nem erős :-) Ezért ma újra belevágtam és megpróbáltam. Minimal moodboardokat nézegetve, egyre több olyan sminket látok, ahol geometrikus formák kerülnek a sminkbe. Például a külső szemzugnál egy-egy "fektetett háromszög". Nos, ezt próbáltam meg az erősebb tusvonallal összehozni. A végeredményen még van mit faragni, de kezdetnek szerintem nem rossz. A fotókon már látható, hogy történt még egy kis változás a külsőmet illetően. Levágattam a hajam :-) Visszatértem a gyökereimhez és fru-frut vágattam + egy longbob-ot. Imáádom, hatalmas megkönnyebbülés! A sminkemhez ezúttal alapként a Caudalie Day Perfecting Fluid-ot vittem fel (erről hamarosan többet). A szempilláimhoz a Bobbi Brown szempillaspirálomat használtam. A tusvonalhoz egy Manhattan gel eyelinert és egy L'Oréal Super Liner-t használtam, amivel öröm rajzolni. Az arcomra még felkerült egy kis árnyék mégpedig a MAC Harmony. Az ajkakon egy új szerzemény, a Aesop ajakápolója és egy kis Maybelline Super Stay 14h rúzs, amiből nagyon keveset vittem fel az ujjaimmal. S végül, de nem utolsó sorban egy mókás meglepetés vár benneteket az utolsó képkockán gif formájában ;-) Fogadjátok szeretettel! Jah és persze jöhetnek a vélemények!

IMG_0447.jpg

IMG_0478.jpg

IMG_0464.jpg

IMG_0452.jpg

http---makeagif.com--media-1-18-2014-AMHYZC.gif

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr435769270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ge 2014.01.18. 17:26:51

minden nagyon klassz, az új frizura különösen, nemrég váltottam hasonlóra én is. a hajszínedre meg örökké irigy leszek. :) na meg a tusvonalra, mindig megbánom ha nekiállok, iszonyú hosszú idő alatt sikerül nem-annyira-ronda-éppenhogy-vállalható szintűre hoznom.

AdriEnn 2014.01.21. 22:11:50

@ge: Köszönöm! :-)Gyakorlás teszi a mestert, hajrá-hajrá, tuti menni fog <3 Szépet, Enn

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'