Februári kívánságlista

by

2014.02.06.

Minden hónapban találok néhány "apróságot", amire szükségem lenne, ha belesek a sminkgyűjteményembe, ,egy pillantást vetek a bőrömre, a szekrényembe vagy az ékszeresládikámba. A legnagyobb mozgatórugó persze az inspiráció  innen-onnan. Így minden hónapban próbálom ezt a rengeteg "vágyat" józanul végiggondolni és szelektálni. Amit már több hónapja viszek folyamatosan a listáimon, az egy "earcuff". (aki tudja a becsületes magyar nevét, kérem jelentkezzen) Totál szerelmes voltam egy Trine Tuxen darabba, amit Stine Goya-nál lehet megvásárolni, de persze horribilis összegért. Tovább kerestem és a lenti képeken látható csodákra leltem az Etsy-n. A Knobbly darabok egyszerűen csodásak, imádom ezt a minimál vonalat, ráadásul minden darab ezüstből készült. Egy rosé arany verzió már úton is van hozzám, amit már nagyon-nagyon várok. Jöjjenek hát az e havi beauty vágyak, egy-egy csodás fülbevalóval párosítva.

1. Laura Mercier Secret Camoufalge- Egy olyan korrektor, amire sminkmesterek hada esküszik. Jó fedést, tartósságot és csodás konzisztenciát ígérnek. Idevele!

2. Chanel Le Beiges Healthy Glow Sheer Powder- Egy olyan kőpúder, amit hosszas review olvasgatások utána a Douglas-ben teszteltem. Imádom! Könnyed, természetes és egy megfogalmazhatatlan gyönyörű fényt, tisztaságot varázsol az arcbőrre.

3. Yves Saint Laurant Pure Chromatics No4.- Egy paletta, ami Mary Greenwell videója óta nem hagy nyugodni. Arról nem is beszélve, hogy valamiért rá vagyok kattanva a lila színre. Az abszolút nem tolakodó, lágy színek a palettában szuper használhatók akár külön-külön is. Yves Saint Laurant termékem pedig még sosem volt.

4. Pai Roseship Bioregenerate Oil- Egy olaj, ami már bezsebelt egy Beauty Awardot 2011-ben, azóta is töretlen a sikere, például nemzetközi bloggerek körében. Mindenképp szeretném kipróbálni én is ezt a beautycsodaként emlegetett vegán arcolajat.

1._1.jpg

2._1.jpg

3._1.jpg

4._1.jpgKollázsok: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr825801627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.02.08. 14:20:30

Nekem mostanában a mikro köves ékszerek tetszenek nagyon.
Most is vettem egy szép ezüst fülcsit a lánykámnak.Remélem tetszik neki majd,mert ha nem,akkor anyáé lesz és kész.D

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'