Szabad szappanozni!

by

2014.02.10.

A szappan sosem megy ki a divatból! Az alábbi Lush szappanokra nézve pedig kész felüdülés a sok tusfürdő és krémszappan mellett. Izgalmas, vidám külsők, fenséges illatok és ami a legfontosabb szuper alapanyagok. Öröm áttérni a szappan használatra egy-egy időszakra. Én az alábbi kis gyönyöröket próbáltam ki, amelyek a Snow Cake, Sunny Citrus, Karma és Mr. Punch névre hallgatnak. Imádtam a Snow Cake csodás bódító mandulaillatát és a selymes aranycsillámokat, de a legendás Mr.Punch is levett a lábamról, aminek édeskés illata gyerekkoromba repített vissza. Ahogy Nojko mondta egyik videójában, én is "kerestem a kifogást, hogy miért kéne újra kezet mosnom" :-) A két favorit azonban a kis mosolygós és a sárga fénypont. A Karma szappan a "Pucér Útravaló" dobozból imádat első szaglása, emellett formája a leginkább kézbe simuló és kényelmes. A Sunny Citrus többek között értékes citrus alapanyagokat is tartalmaz, amelyek illatától, olyan érzésem van, mintha már az ajtóban toporogna a nyár. Nektek melyik Lush szappan a kedvencetek? Kivele! :-)

IMG_0189.jpg

IMG_0171.jpg

IMG_0146.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr495769753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'