Oil adventures

by

2014.02.28.

Olajat az arcra, vegyes bőr esetén? SOHA! Gondoltam én is, egészen addig, amíg a kezembe nem akadt egy kisebb csodatevő. Igen, létezik egy olyan olaj, ami egyszerűen csodásan ápol minden bőrtípust. Pár csepp elegendő ahhoz, hogy egy éjszaka alatt elképesztően hidratálttá és üdévé varázsolja a bőröd. Sosem gondoltam volna, hogy így tudok rajongani egy olajért, ami nem tökmagolaj mondjuk a salátámban :-) 

Kísérletezőkedvem azonban határtalan a beauty termékek terén, ezért mindenképp meg kellett rendelnem ( ITT a legkedvezőbb az ár, szállítási ktg nélkül), ezt az állítólag legjobb "kezdőknek" való olajat. A Pai Rosehip BioRegenerate Fruit & Seed Oil vegán temék, ami csipkebogyóból és csipkebogyómagolajból készült, btw jelenleg a legmagasabb koncentrációjú csipkebogyóolaj a piacon. A márka pont olyan értékekre épít, amit jelenleg preferálok, természetes, imádnivaló hatékony és bájos. Körülbelül másfél hete használom minden este az arclemosóm után. Tartottam tőle, nagyon is...., szinte biztos voltam benne, hogy másnap reggel egy szalonnabőrke néz majd vissza rám a tükörből..., ugyanis nálam ezt még néhány "éjszakai krém" is képes produkálni. Többek között, ezért hagytam abba minden fajta esti arckenegetést. Ez az olaj azonban más. Megnyugtatja a lemosó után húzódó arbőröm, reggelre pedig maradéktalanul beszívódik az arcbőrömbe, a kritikus T-vonalon is. Egyszerűen hihetetlen! A nemzetközi sajtó és bloggerszféra már hónapok óta ódákat zeng róla, mégsem mertem elhinni, hogy egy olaj ilyen fantasztikus lehet.
Az olaj minden bőrtípusra ajánlott, hosszabb használat után egy egészségtől ragyogó, egyenletes, hidratált arcbőrt ígér. Sőt, mindemellett különösen ajánlott érzékeny arbőr esetén is. Nekem meghódította a szívem! A Pai weboldaláról rendeltem, ahol amúgy nincs szállítási ktg Mo-ra, ezen a weboldalon juthattok hozzá a legolcsóbban jelenleg. A csomag eszméletlen gyorsan megérkezett és egy kis plusz megelepetés is volt benne <3
Ha tehetitek próbáljátok ki, én pedig résen maradok "olaj-tájakon" és szolgáltatom nektek a jövőben is a jobbnál-jobb új márkákat, tippeket! Stay tuned...

IMG_0692.jpg

IMG_0689.jpg

IMG_0682.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr105815979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'