Electric blue look

by

2014.03.21.

Elérkezett az ideje egy szokatlanul színes looknak is. Let me introduce, my real electric blue eyes look! :-) Nemrég Tomcsányi Dòrinál jártam, ahol végre megszereztem álmaim blézerét, amit a fotòn is láthatò némileg. A színe inspirált arra, hogy újra előkotorjam a neszeszerem mélyéről, ezt a világítò türkiz (noname) szemceruzát. A szín már tavaly nyáron is izgatott. Akkor egy vízállò verziòt szerettem volna megkaparintani. Annyira intenzív és figyelemfelkeltő, hogy elviszi az egész "show-t" szerintem :-) Így a smink további részét teljesen minimálra vettem. Az arcomon a Caudalie Day Perfecting Fluid. Az orcákon némi Edward Bess highlighter. Az ajkakra pedig a Burts Bees ajakápolòm került fel. Szeretitek az élénk színű szemceruzákat?

IMG_1531.jpg

IMG_1485.jpg

IMG_1503.jpg

IMG_1499.jpg

IMG_1481.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr475857644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'