Hair elixir

by

2014.05.26.

Olajat a hajba, zsírosodosra hajlamos, vékonyszálú haj esetén? Totál mellényúlás! Gondoltam én is, egészen addig, amíg nem ismertem meg a Kérastase Elixir Ultime tápláló hajolaját. Ez a folyékony aranyra hajazó! szérum ,egyszerűen zseniális minden hajtípusra. Legyen az vékony vagy vastagszálú, száraz vagy éppen zsírosodásra erősen hajlamos mint az enyém.

Egy igazi kényeztetés, amitől a hajaszálak csillogóvá, pihe-puhává, (de nem tartástalanná) jól fésülhetővé és formázhatóvá válnak. Hosszútávon pedig megerősíti azokat. Használható hajmosás előtt és után is (én utána szoktam). Két apró pumpányi pedig bőven elegendő az egész hajkoronára. Egy viszonylag drága termékről van szó, de az alkalmanként használt mennyiséget tekintve igazán gazdaságos. ( ITT megvásárolható ingyenes szállítási ktg-el Mo-ra.)

Ti milyen hajolajat használtok?

IMG_2331.jpg

IMG_2326.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr336150292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'