After sun

by

2014.05.28.

 A hétvégén Esztergomban jártunk, ahol sikerült ellkövetnem egy igazán amatőr hibát, nem kentem be magam naptejjel és nem is vittem magammal...  A kis kiruccanás nagyon jól sikerült, de én sajnos ropogós grillcsirkére pörkölődtem. A nagy szerencsém az volt, hogy a "májusi nap" ereje, még nem annyira agresszív talán, mint a most következő három hónapé lesz.

Minden esetre, nem esett jól az esti meleg vizes zuhany, de az azt követő Bioderma Refreshing After Sun Milk annál jobban. Már egy ideje várja a szekrényben, hogy bevetésre kerüljön, de ez most azt hiszem a legjobb alkalom volt a tesztelésre. Egy könnyed, hűsítő krémet rejt a türkizkék tubus, ami tényleg megnyugtatja a bőrt, és szuperül csillapítja az égető érzést. (ééés nagyon gyorsan beszívódik!) Már másnap reggelre fakulni kezdett a lángoló vörös színem. (amin én is meglepődtem) Érdekesség még, hog a kozmetikumokra különösen "érzékeny" párom is imádja, persze azért nála a viszonylag semleges (nem csajos), tiszta illat is mérvadó  volt. 

Amivel szemezek még mostanában az a Burt's Bees Aloe After Sun Soother, ami kókuszolajat és aloe verát is tartalmaz. Egy másik csodának pedig Aesop Rind Concentrate Body Balm ígérkezik, ami szintén természetes összetevői folytán csodákat művel a pírított bőrfelületekkel. Ti milyen after sun, kencét használtok?

IMG_2305.jpg

IMG_2308.jpg

IMG_2306.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr66150290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'