Beauty of cats

by

2014.06.19.

A macskák mindig is közel álltak a szívemhez, de azon mindeddig nem gondolkodtam, hogy fejezhetném ki irántuk táplált imádatom egy beauty blogon. Az elmúlt napokban azonban beugrott! :-) Miért is ne lehetne a macskák gyönyörűségét, egy-egy hozzá 100%.ig illő gyönyörű nővel összepárosítani?

Hát íme! Én így képzelem el az alábbi "sziamiau-k" szerető gazdiját <3

2_2.jpg

1_2.jpg

6_1.jpg

57.jpg

4_1.jpg

3_1.jpg

Kollázsok: Enn

Fotók: Pinterest

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr856260291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abigelvegh 2014.06.20. 19:10:05

Eddig is te voltál a kedvenc beauty-bloggerem, de a cicákkal még magasabb szintre emelkedtél, ha ez egyáltalán lehetséges :) ;)
Ps. nekem három is dorombol itthon...

abigelvegh 2014.06.20. 19:13:35

Eddig is Te voltál a kedvenc beauty-bloggerem, de a cicákkal még magasabb szintre emelkedtél - ha ez egyáltalán lehetséges :) ;)
Nekem három dorombol itthon...

abigelvegh 2014.06.20. 19:15:47

Jaj, bocsi, ez véletlenül lett kétszer, de nem jöttem rá, hogy kell törölni :)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'