A legszebb női lábak

by

2014.08.14.

Régóta szeretnék egy bejegyzést készíteni, szép nő lábakról, pontosabban lábfejekről. Mikor nekiálltam a szokásos inspiráció és a képkeresésbe, azonban gyorsan akadályokba ütköztem. A Pinterest, illetve az internet bugyrai úgy összességében nem tartalmaznak fotókat szép női lábakról. (legalábbis én nem találtam) Ha van is, akkor vagy nagyon közönséges, vagy nem esztétikus.

Ezért úgy döntötöttünk  közösen Beával a Pixibox.hu-túl, hogy megkeressük az idei legszebb a "szandál lábait" magunk. Három gyönyörű lábat, már befotóztam nektek. Inspirációként, vagy akár csak gyönyörködésként. :-) Ti már küldtetek fotót erre a klassz játékra, hogy megnyerhessétek ezt a luxus ajándékcsomagt?

Lábra és játékra fel! <3 Have fun!

zu_4.jpg

zsanna.jpg

agi1.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr346548133
Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'